JIRÁKOVÁ, Pavlína a Vojtěch STRAKA. Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou. In Venkovská krajina 2006. 1. vyd. Brno: ZO ČSOP Veronica, 2006, s. 87-90. ISBN 80-239-7166-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou
Autoři JIRÁKOVÁ, Pavlína a Vojtěch STRAKA.
Vydání 1. vyd. Brno, Venkovská krajina 2006, s. 87-90, 2006.
Nakladatel ZO ČSOP Veronica
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-239-7166-2
Klíčová slova anglicky advertising; countryside; advertising medium; unification of villages
Štítky Advertising, advertising medium, countryside, unification of villages
Změnil Změnil: Mgr. Vojtěch Straka, učo 39241. Změněno: 27. 2. 2014 20:54.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 15:59