Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2015

  1. MAŇASOVÁ HRADSKÁ, Helena. "Ĺúbezné dievčenské tváre miznú pomaly". Činnost Zdeňka Rossmanna v kontextu meziválečné reklamy. In Marta Sylvestrová, Jindřich Toman. Zdeněk Rossmann: horizonty modernismu. Brno: Moravská galerie v Brně, 2015. s. 137-150. ISBN 978-80-7027-284-8.
  2. 2009

  3. ONDREJOVÁ, Dana. Evropské výzvy pro českou regulaci tzv. product placement. In ONDREJOVÁ, Dana. Dny práva. Brno: Právnická fakulta Masarykovy univerzity, 2009. 14 s. ISBN 978-80-210-4733-4.
  4. ŘEHULOVÁ, Lenka. Informace o podnikání advokáta v podmínkách právní úpravy České republiky. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: C.H. Beck, 2009, roč. 17, č. 3, s. 82-86. ISSN 1210-6410.
  5. ONDREJOVÁ, Dana. Tzv. product placement: evropské výzvy pro českého zákonodárce. Právní rozhledy, Praha: C. H. Beck, 2009, roč. 2009, číslo 2. ISSN 1210-6410.
  6. 2007

  7. STEHLÍK, Petr. Observancia y violación de los principios de cortesía en los textos publicitarios. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita, 2007, L28, č. 1, s. 235-241. ISSN 0231-7532.
  8. 2006

  9. PAVELKA, Jiří. Analýza prostředků manipulace u reklamního plakátu. : Filozofická fakulta Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, SR, 2006.
  10. URBANOVÁ, Ludmila. Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising. In Discourse and Interaction 2. první. Brno: Masarykova Univerzita, 2006. s. 173-180, 8 s. ISBN 80-210-4203-6.
  11. STEHLÍK, Petr. La productividad de los elementos prefijales cultos en los anuncios de cosmética. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita, 2006, L 27, č. 1, s. 29-35. ISSN 0231-7532.
  12. JIRÁKOVÁ, Pavlína a Vojtěch STRAKA. Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou. In Venkovská krajina 2006. 1. vyd. Brno: ZO ČSOP Veronica, 2006. s. 87-90. ISBN 80-239-7166-2.
  13. 2005

  14. STEHLÍK, Petr. Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, L 26, č. 1, s. 107-116. ISSN 0231-7532.
  15. VEČERKOVÁ, Eva. Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly). Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 330 s. (Spisy PrF MU v Brně. Řada teoretická ; Sv. 284). ISBN 80-210-3607-9.
  16. ONDREJOVÁ, Dana. Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část I. Právo a podnikání, Praha: Orac, 2005, roč. 2005, č. 6. ISSN 1211-1120.
  17. ONDREJOVÁ, Dana. Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část II. Právo a podnikání, Praha: Orac, 2005, roč. 2005, č. 7. ISSN 1211-1120.
  18. 2004

  19. STEHLÍK, Petr. Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, L 25, č. 1, s. 69-77. ISSN 0231-7532.
  20. ONDREJOVÁ, Dana. K některým aktuálním projevům srovnávací reklamy v České republice. Právo a podnikání, Praha: Orac, 2004, roč. 2004, č. 10. ISSN 1211-1120.
  21. 2003

  22. VLČKOVÁ, Jitka. Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet. In Brno Studies in English. 29. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2003. s. 37-43, 7 s. ISBN 80-210-3283-9.
  23. 2002

  24. DOLEŽAL, Michael, Charles R. TAYLOR a Greg P. BONNER. Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective Advertising and Advertising Clutter. New Directions in International Advertising Research, USA: Elsevier Science Ltd., 2002, č. 12, s. 137-148. ISSN 0-7623-0950-4.
  25. KRČMOVÁ, Marie. Výzkum funkčních stylů. Brno: Masarykova Univerzita, 2002. 11 s. ISBN 1211-1791.
  26. 1998

  27. HAJN, Petr. Veřejnoprávní a soukromoprávní regulace reklamy. Časopis pro právní vědu a praxi, Brno: Masarykova univerzita. Právnická fakulta, 1998, roč. 6, č. 1, s. 5-20. ISSN 1210-9126.
  28. 1997

  29. HAJN, Petr. K souběhu autorského a soutěžního práva v reklamě. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha: Bonus, 1997, roč. 6, č. 1, s. 1-7. ISSN 1210-4043.
  30. HAJN, Petr. Šokující reklama a její sankcionování. Právo a podnikání : odborný časopis pro obchodní, finanční a pracovní právo, Praha: Orac, 1997, roč. 6, č. 1, s. 21-24. ISSN 1211-1120.
  31. HAJN, Petr. Závadná reklama a odpovědnost médií. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: Beck, 1997, roč. 5, č. 5, s. 271-277. ISSN 1210-6410.
  32. 1995

  33. HAJN, Petr. K testování výrobků a služeb ve sdělovacích prostředcích. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 6, s. 13-17. ISSN 1210-4043.
  34. HAJN, Petr. Nevinná nadsázka nebo nepravda v reklamě. Právní rádce : Měsíčník Hospodářských novin, Praha: Economia, 1995, roč. 4, č. 7, s. 12-14. ISSN 2100-0765.
  35. HAJN, Petr. Použití politiků v reklamě. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 2, s. 11-15. ISSN 1210-4043.
  36. HAJN, Petr. Racionalita v zákonodárství a regulace reklamy. Parlamentní zpravodaj, Praha: IDEU, 1995, roč. 1, č. 7, s. 310-311. ISSN 1211-037X.
  37. HAJN, Petr. Reklama daňových poradců. Daňová a hospodářská kartotéka, Praha: Linde, 1995, roč. 3, č. 3, s. 19-21. ISSN 1210-6739.
  38. HAJN, Petr a R. HAJNOVÁ. Reklama na léčivé přípravky a prostředky zdravotnické techniky. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 6, s. 226-229. ISSN 1210-6410.
  39. HAJN, Petr. Reklama využívající biblické motivy. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 6, s. 256-258. ISSN 1210-6410.
  40. HAJN, Petr. Umělci a sportovci v reklamě. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 2, s. 55-57. ISSN 1210-6410.
  41. HAJN, Petr. Zákon o reklamě a jeho ustanovení. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 7-8, s. 1-5. ISSN 1210-4043.
  42. 1994

  43. HAJN, Petr. Nevyžádaná reklama prostřednictvím telefaxu - Vrchní zemský soud Berlín. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 8, s. 180-181. ISSN 1210-6410.
  44. HAJN, Petr. Reklama a ochrana osobnosti. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 8, s. 265-267. ISSN 1210-6410.
  45. HAJN, Petr. Reklama alkoholických nápojů. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví, Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 3, s. 73-76. ISSN 1210-6410.
  46. HAJN, Petr. Skrytá reklama. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha: Bonus, 1994, roč. 3, č. 5, s. 6-11. ISSN 1210-4043.
  47. 1992

  48. HAJN, Petr. Reklamní agentura a právní odpovědnost. Ekonom : Týdeník Hospodářských novin, Praha: Economia, 1992, roč. 2, č. 28, s. 56-57. ISSN 1210-0714.
  49. HAJN, Petr. Skrytá reklama nebo plnění zpravodajské povinnosti. Ekonom : Týdeník Hospodářských novin, Praha: Economia, 1992, roč. 2, č. 13, s. 64-65. ISSN 1210-0714.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 4. 4. 2020 14:16