HAJN, Petr. Zákon o reklamě a jeho ustanovení. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 7-8, s. 1-5. ISSN 1210-4043.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zákon o reklamě a jeho ustanovení
Název anglicky The Act of Advertising and its enactements
Autoři HAJN, Petr.
Vydání Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha, Bonus, 1995, 1210-4043.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky Advertising
Štítky Advertising
Změnil Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:15.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:27