STEHLÍK, Petr. Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios. Études Romanes de Brno, Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, L 26, č. 1, s. 107-116. ISSN 0231-7532.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios
Název česky Jazyk a konzumní společnost. Vliv sociálně-kulturních hodnot na slovník reklamních textů
Název anglicky The Language and the Consumer Society. The Influence of the Social-Cultural Values on the Vocabulary of the Advertising Texts
Autoři STEHLÍK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Études Romanes de Brno, Brno, Masarykova univerzita v Brně, 2005, 0231-7532.
Další údaje
Originální jazyk španělština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/05:00031389
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Reklamní jazyk; sociálně-kulturní hodnoty; slovní zásoba
Klíčová slova anglicky Advertising Language; Social; Cultural; Values; Vocabulary
Štítky Advertising, Cultural, Language, social, values, vocabulary
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 11. 4. 2010 09:40.
Anotace
El presente artículo representa un intento de elaborar una clasificación detallada de los valores socio-culturales utilizados para connotar positivamente los productos ofrecidos mediante la publicidad. Como punto de salida nos sirvió la clasificación de A.Ferraz Martínez, que fue complementada por algunos nuevos conceptos e ilustrada con ejemplos concretos de anuncios impresos espańoles.
Anotace česky
Článek je pokusem o podrobnější klasifikaci sociálně-kulturních hodnot, jež slouží k pozitivní konotaci produktů nabízených prostřednictvím reklamy. Východiskem je klasifikace A.Ferraz Martíneze, která je doplněna o některé nové kategorie a ilustrována konkrétními příklady ze španělských tištěných reklam.
Anotace anglicky
This paper focuses on a possible detailed classification of the social-cultural values which serve as positive connotation of the advertised products. The starting point is the A.Ferraz Martínez's classification, complemented with some new categories and illustrated with examples from Spanish printed advertisement.
Návaznosti
MSM0021622407, záměrNázev: Politické strany a reprezentace zájmů v soudobých evropských demokraciích
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 26. 2. 2020 02:40