2005
Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios
STEHLÍK, PetrZákladní údaje
Originální název
Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios
Název česky
Jazyk a konzumní společnost. Vliv sociálně-kulturních hodnot na slovník reklamních textů
Název anglicky
The Language and the Consumer Society. The Influence of the Social-Cultural Values on the Vocabulary of the Advertising Texts
Autoři
Vydání
Études Romanes de Brno, Brno, Masarykova univerzita v Brně, 2005, 0231-7532
Další údaje
Jazyk
španělština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/05:00031389
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
Reklamní jazyk; sociálně-kulturní hodnoty; slovní zásoba
Klíčová slova anglicky
Advertising Language; Social; Cultural; Values; Vocabulary
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2010 09:40, doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
V originále
El presente artículo representa un intento de elaborar una clasificación detallada de los valores socio-culturales utilizados para connotar positivamente los productos ofrecidos mediante la publicidad. Como punto de salida nos sirvió la clasificación de A.Ferraz Martínez, que fue complementada por algunos nuevos conceptos e ilustrada con ejemplos concretos de anuncios impresos espańoles.
Česky
Článek je pokusem o podrobnější klasifikaci sociálně-kulturních hodnot, jež slouží k pozitivní konotaci produktů nabízených prostřednictvím reklamy. Východiskem je klasifikace A.Ferraz Martíneze, která je doplněna o některé nové kategorie a ilustrována konkrétními příklady ze španělských tištěných reklam.
Návaznosti
| MSM0021622407, záměr |
|