URBANOVÁ, Ludmila. Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising. In Discourse and Interaction 2. první. Brno: Masarykova Univerzita. s. 173-180. ISBN 80-210-4203-6. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising
Název česky Interakce mluveného a psaného jazyka v novinové reklamě
Autoři URBANOVÁ, Ludmila (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Discourse and Interaction 2, od s. 173-180, 8 s. 2006.
Nakladatel Masarykova Univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/06:00029066
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-210-4203-6
Klíčová slova anglicky advertising; spoken language; written language; spokenness; writtenness; dialogic structure
Štítky Advertising, dialogic structure, spoken language, spokenness, written language, writtenness
Změnil Změnila: Jana Neubertová, učo 109420. Změněno: 15. 4. 2010 09:55.
Anotace
The study deals with the proportion of spoken and written language in printed newspaper advertising in English drawing the conclusion that in this genre of media language elements of spoken language prevail.
Anotace česky
Práce se zabývá podílem mluveného a psaného jazyka v tištěné novinové reklamě v anglickém jazyce a dospívá k závěru, že prvky mluveného jazyka v tomto mediálním žánru převažují.
Návaznosti
GA405/02/0349, projekt VaVNázev: Kontrastivní studium věcných textů
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium věcných textů
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 03:07