Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2015

    1. MAŇASOVÁ HRADSKÁ, Helena. "Ĺúbezné dievčenské tváre miznú pomaly". Činnost Zdeňka Rossmanna v kontextu meziválečné reklamy. In Marta Sylvestrová, Jindřich Toman. Zdeněk Rossmann: horizonty modernismu. Brno: Moravská galerie v Brně, 2015, s. 137-150. ISBN 978-80-7027-284-8.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D., učo 22069. Změněno: 11. 4. 2017 13:10.

    2009

    1. ONDREJOVÁ, Dana. Evropské výzvy pro českou regulaci tzv. product placement. In ONDREJOVÁ, Dana. Dny práva. Brno: Právnická fakulta Masarykovy univerzity, 2009, 14 s. ISBN 978-80-210-4733-4.
      Název česky: Evropské výzvy pro českou regulaci tzv. product placement
      Název anglicky: European Appeals for Czech Regulation of Product Placement
      RIV/00216224:14220/09:00034459 Stať ve sborníku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Ondrejová, Dana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: product; placement; advertising; regulation; european;

      Změnila: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., učo 42395. Změněno: 24. 3. 2009 15:24.
    2. ŘEHULOVÁ, Lenka. Informace o podnikání advokáta v podmínkách právní úpravy České republiky. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: C.H. Beck, 2009, roč. 17, č. 3, s. 82-86. ISSN 1210-6410.
      Název česky: Informace o podnikání advokáta v podmínkách právní úpravy České republiky.
      Název anglicky: Information on the business of the lawyer in the legal regulation of the Czech Republic.
      Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: History; The Rules of Professional Conduct and the Rules of Competition of Lawyers of the Czech Republic; Code of Conduct; lawyer; information on the business of the lawyer; publicity; advertising; professional publications; information provided to other persons
      Recenzováno: ano

      Změnila: JUDr. Lenka Řehulová, Ph.D., učo 77046. Změněno: 12. 3. 2011 22:17.
    3. ONDREJOVÁ, Dana. Tzv. product placement: evropské výzvy pro českého zákonodárce. Právní rozhledy. Praha: C. H. Beck, 2009, roč. 2009, číslo 2, 5 s. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Product placement: European Appeals for Czech Regulation
      RIV/00216224:14220/09:00034069 Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Ondrejová, Dana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: product placement; advertising; regulation;
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., učo 42395. Změněno: 29. 3. 2010 17:33.

    2007

    1. STEHLÍK, Petr. Observancia y violación de los principios de cortesía en los textos publicitarios. Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2007, L28, č. 1, s. 235-241, 288 s. ISSN 0231-7532.
      Název česky: Dodržování a porušováni zdvořilostního principu v reklamních textech
      Název anglicky: Observance and violation of the politeness principles in the advertising texts
      RIV/00216224:14210/07:00033027 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. španělština. Česká republika.
      Stehlík, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: politeness principles; advertising text; pragmatics
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 19. 3. 2012 10:16.

    2006

    1. PAVELKA, Jiří. Analýza prostředků manipulace u reklamního plakátu. Filozofická fakulta Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, SR, 2006.
      Název anglicky: Analyses of Advertising Poster Manipulation

      Klíčová slova anglicky: marketing communication; PR; advertising campaign; corporate identity; advertising; poster; manipulation; semiotic, narrative and dicourse analyses
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc., učo 1273. Změněno: 16. 2. 2007 08:03.
    2. URBANOVÁ, Ludmila. Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising. In Discourse and Interaction 2. první. Brno: Masarykova Univerzita, 2006, s. 173-180. ISBN 80-210-4203-6.
      Název česky: Interakce mluveného a psaného jazyka v novinové reklamě
      Název anglicky: Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising
      RIV/00216224:14210/06:00029066 Stať ve sborníku. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Urbanová, Ludmila (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: advertising; spoken language; written language; spokenness; writtenness; dialogic structure

      Změnila: Jana Neubertová, učo 109420. Změněno: 15. 4. 2010 09:55.
    3. STEHLÍK, Petr. La productividad de los elementos prefijales cultos en los anuncios de cosmética. Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2006, L 27, č. 1, s. 29-35. ISSN 0231-7532.
      Název česky: Produktivita prefixálních elementů v reklamách na kosmetiku
      Název anglicky: Productivity of the Prefixal Elements in the Cosmetic Advertising
      RIV/00216224:14210/06:00017701 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. španělština. Česká republika.
      Stehlík, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Spanish; Advertising Language; Cosmetics; Prefixation; Neological Productivity
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 11. 4. 2010 09:37.
    4. JIRÁKOVÁ, Pavlína a Vojtěch STRAKA. Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou. In Venkovská krajina 2006. 1. vyd. Brno: ZO ČSOP Veronica, 2006, s. 87-90. ISBN 80-239-7166-2.

      Klíčová slova anglicky: advertising; countryside; advertising medium; unification of villages

      Změnil: Mgr. Vojtěch Straka, učo 39241. Změněno: 27. 2. 2014 20:54.

    2005

    1. STEHLÍK, Petr. Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios. Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, L 26, č. 1, s. 107-116. ISSN 0231-7532.
      Název česky: Jazyk a konzumní společnost. Vliv sociálně-kulturních hodnot na slovník reklamních textů
      Název anglicky: The Language and the Consumer Society. The Influence of the Social-Cultural Values on the Vocabulary of the Advertising Texts
      RIV/00216224:14210/05:00031389 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. španělština. Česká republika.
      Stehlík, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Advertising Language; Social; Cultural; Values; Vocabulary
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 11. 4. 2010 09:40.
    2. VEČERKOVÁ, Eva. Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly). Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 330 s. (Spisy PrF MU v Brně. Řada teoretická ; Sv. 284). ISBN 80-210-3607-9.
      Název anglicky: Unfair competition and advertising : (selected chapters)
      RIV/00216224:14220/05:00031491 Odborná kniha. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Večerková, Eva (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: unfair competition; advertising; misleading advertising; comparative advertising; legal protection; Commercial Code;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: JUDr. Eva Večerková, Ph.D., učo 1826. Změněno: 29. 3. 2010 18:47.
    3. ONDREJOVÁ, Dana. Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část I. Právo a podnikání. Praha: Orac, 2005, roč. 2005, č. 6, 7 s. ISSN 1211-1120.
      Název anglicky: Regulation of advertising in european law. Part I.
      RIV/00216224:14220/05:00025665 Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Ondrejová, Dana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: advertising; regulation; european law

      Změnila: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., učo 42395. Změněno: 24. 4. 2009 16:35.
    4. ONDREJOVÁ, Dana. Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část II. Právo a podnikání. Praha: Orac, 2005, roč. 2005, č. 7, 5 s. ISSN 1211-1120.
      Název anglicky: Regulation of advertising in european law. Part II.
      RIV/00216224:14220/05:00025666 Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Ondrejová, Dana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: advertising; regulation; european law

      Změnila: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., učo 42395. Změněno: 24. 4. 2009 16:36.

    2004

    1. STEHLÍK, Petr. Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios. Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, L 25, č. 1, s. 69-77. ISSN 0231-7532.
      Název česky: Některé aspekty pragmatické analýzy reklamních textů
      Název anglicky: Some Considerations on the Pragmatic Analysis of Advertising Texts
      RIV/00216224:14210/04:00030759 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. španělština. Česká republika.
      Stehlík, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Pragmatics; Analysis; Advertising Language
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Stehlík, Ph.D., učo 17983. Změněno: 11. 4. 2010 09:44.
    2. ONDREJOVÁ, Dana. K některým aktuálním projevům srovnávací reklamy v České republice. Právo a podnikání. Praha: Orac, 2004, roč. 2004, č. 10, 3 s. ISSN 1211-1120.
      Název anglicky: Some actual expressions of comparative advertising in The Czech Republic
      RIV/00216224:14220/04:00032654 Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Ondrejová, Dana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: advertising; comparative advertising;

      Změnila: Mgr. Marie Zejdová, učo 2159. Změněno: 6. 4. 2010 16:09.

    2003

    1. VLČKOVÁ, Jitka. Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet. In Brno Studies in English. 29. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2003, s. 37-43. ISBN 80-210-3283-9.
      Název česky: Seznamovací inzerát v seriózním a bulvárním tisku.
      Název anglicky: Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet
      RIV/00216224:14210/03:00028914 Stať ve sborníku. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Vlčková, Jitka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: British Media; Newspapers; Advertising; Text Analysis; Societal Values; Contextuality

      Změnila: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D., učo 2221. Změněno: 9. 3. 2010 08:56.

    2002

    1. DOLEŽAL, Michael, Charles R. TAYLOR a Greg P. BONNER. Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective Advertising and Advertising Clutter. New Directions in International Advertising Research. USA: Elsevier Science Ltd., 2002, č. 12, s. 137-148. ISSN 0-7623-0950-4.
      Název anglicky: Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective advertising and Advertising Clutter

      Klíčová slova anglicky: advertising; Czech Republic

      Změnil: Ing. Michael Doležal, učo 551. Změněno: 13. 9. 2002 12:59.
    2. KRČMOVÁ, Marie. Výzkum funkčních stylů. Brno: Masarykova Univerzita, 2002, 11 s. ISBN 1211-1791.
      Název anglicky: Social Values, Their Linguistic Coding and Changes Through Time
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: social values; advertising; Australia

      Změnila: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc., učo 2113. Změněno: 19. 6. 2008 13:35.

    1998

    1. HAJN, Petr. Veřejnoprávní a soukromoprávní regulace reklamy. Časopis pro právní vědu a praxi. Brno: Masarykova univerzita. Právnická fakulta, 1998, roč. 6, č. 1, s. 5-20. ISSN 1210-9126.
      Název anglicky: The regulation of advertising in public and private law
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Public law ; Private law ; Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:25.
      Přír. čísla: 3129099712

    1997

    1. HAJN, Petr. K souběhu autorského a soutěžního práva v reklamě. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1997, roč. 6, č. 1, s. 1-7. ISSN 1210-4043.
      Název anglicky: Copyright law and competition law in advertising
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Copyright law ; Competition law ; Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:27.
    2. HAJN, Petr. Šokující reklama a její sankcionování. Právo a podnikání : odborný časopis pro obchodní, finanční a pracovní právo. Praha: Orac, 1997, roč. 6, č. 1, s. 21-24. ISSN 1211-1120.
      Název anglicky: Shocking advertising and its sanctions
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:35.
    3. HAJN, Petr. Závadná reklama a odpovědnost médií. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1997, roč. 5, č. 5, s. 271-277. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Objectionable advertising and media responsibility
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:37.

    1995

    1. HAJN, Petr. K testování výrobků a služeb ve sdělovacích prostředcích. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 6, s. 13-17. ISSN 1210-4043.
      Název anglicky: Test of products and services in communication means
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Competition law ; Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:53.
    2. HAJN, Petr. Nevinná nadsázka nebo nepravda v reklamě. Právní rádce : Měsíčník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1995, roč. 4, č. 7, s. 12-14. ISSN 2100-0765.
      Název anglicky: Innocent exaggeration or untruth in advertising
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:57.
    3. HAJN, Petr. Použití politiků v reklamě. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 2, s. 11-15. ISSN 1210-4043.
      Název anglicky: Use of polititians in advertising
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising ; Politics

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:59.
    4. HAJN, Petr. Racionalita v zákonodárství a regulace reklamy. Parlamentní zpravodaj. Praha: IDEU, 1995, roč. 1, č. 7, s. 310-311. ISSN 1211-037X.
      Název anglicky: Racionality in legislation and regulation of advertising
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Legislation ; Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:00.
    5. HAJN, Petr. Reklama daňových poradců. Daňová a hospodářská kartotéka. Praha: Linde, 1995, roč. 3, č. 3, s. 19-21. ISSN 1210-6739.
      Název anglicky: Advertising of the tax adviser
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising ; Tax advisers

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:02.
    6. HAJN, Petr a R. HAJNOVÁ. Reklama na léčivé přípravky a prostředky zdravotnické techniky. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 6, s. 226-229. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Advertising on medicines and medical technique
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:03.
    7. HAJN, Petr. Reklama využívající biblické motivy. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 6, s. 256-258. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Advertising using biblical motifs
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:06.
    8. HAJN, Petr. Umělci a sportovci v reklamě. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 2, s. 55-57. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Artists and sportsmen in advertising
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:08.
    9. HAJN, Petr. Zákon o reklamě a jeho ustanovení. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 7-8, s. 1-5. ISSN 1210-4043.
      Název anglicky: The Act of Advertising and its enactements
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:15.

    1994

    1. HAJN, Petr. Nevyžádaná reklama prostřednictvím telefaxu - Vrchní zemský soud Berlín. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 8, s. 180-181. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Non-requested advertising by telefax - Supreme Regional Court Berlin
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:19.
    2. HAJN, Petr. Reklama a ochrana osobnosti. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 8, s. 265-267. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Advertising and personality protection
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:32.
    3. HAJN, Petr. Reklama alkoholických nápojů. Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 3, s. 73-76. ISSN 1210-6410.
      Název anglicky: Advertising of alcoholic drinks
      RIV: Článek v odborném periodiku. Politologie a politické vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:33.
    4. HAJN, Petr. Skrytá reklama. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1994, roč. 3, č. 5, s. 6-11. ISSN 1210-4043.
      Název anglicky: Hidden advertising
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 13:35.

    1992

    1. HAJN, Petr. Reklamní agentura a právní odpovědnost. Ekonom : Týdeník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1992, roč. 2, č. 28, s. 56-57. ISSN 1210-0714.
      Název anglicky: Advertising agencies and their legal responsibilities
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising ; Legal responsibility

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 14:10.
    2. HAJN, Petr. Skrytá reklama nebo plnění zpravodajské povinnosti. Ekonom : Týdeník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1992, roč. 2, č. 13, s. 64-65. ISSN 1210-0714.
      Název anglicky: Hidden advertising or fulfiling reporting obligations
      RIV: Článek v odborném periodiku. Právní vědy. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Advertising

      Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 14:16.
Zobrazeno: 20. 6. 2024 14:05