HAJN, Petr. K souběhu autorského a soutěžního práva v reklamě. Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1997, roč. 6, č. 1, s. 1-7. ISSN 1210-4043.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K souběhu autorského a soutěžního práva v reklamě
Název anglicky Copyright law and competition law in advertising
Autoři HAJN, Petr.
Vydání Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR, Praha, Bonus, 1997, 1210-4043.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky Copyright law ; Competition law ; Advertising
Štítky Advertising, competition law, Copyright law
Změnil Změnil: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc., učo 683. Změněno: 30. 3. 2000 12:27.
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 14:25