Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. JARKOVSKÁ, Lucie. If It Were Not Exceptional, We Wouldn’t Have Chosen It: Institutional Habitus of Two Nursery Schools. Orbis Scholae. Karolinum, 2020, roč. 14, č. 3, s. 1-23. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2021.2.
      URL
      Název česky: Kdyby nebyla výjimečná, tak bychom si ji nevybrali: Institucionální habitus dvou mateřských škol
      RIV/00216224:14410/20:00114735 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Jarkovská, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: institutional habitus; pre-school education; parental attitudes; social reproduction; Czech Republic
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 21. 7. 2021 10:08.

    2016

    1. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Radim ŠÍP, Blanka PRAVDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan SLAVÍK, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a James LAWLEY. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
      Název česky: Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
      Název anglicky: Becoming a Teacher: The Dance Between tacit and Explicit Knowledge
      RIV/00216224:14410/16:00088712 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Švec, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Šíp, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Slavík, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Lawley, James (826 Velká Británie a Severní Irsko)
      Klíčová slova anglicky: student teachers; teacher practice; tacit knowledge; explicit knowledge; methapors; clean language
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 30. 3. 2017 19:02.

    2009

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Kultura školy v diskurzu pedagogického výzkumu. In Přednáška na Pedagogické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě. 2009.
      Název anglicky: School culture in the discurs of educational research
      RIV/00216224:14210/09:00035756 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Hloušková, Lenka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: school culture; educational research
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Změněno: 16. 6. 2009 11:58.
    2. JANÍK, Tomáš, Marcela JANÍKOVÁ, Tomáš JANKO, Petr KNECHT, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ a Kateřina VLČKOVÁ. Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 72 s. 1/09. ISBN 978-80-210-4771-6.
      URL
      Název anglicky: Curriculum ­ teaching ­ school climate ­ teacher education: An analysis of the Czech Educational Research (2001­2008)
      RIV/00216224:14410/09:00034331 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janíková, Marcela (203 Česká republika, domácí) -- Janko, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Najvar, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Najvarová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Šebestová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Curriculum; teaching; school climate; teacher education; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 16. 7. 2013 09:54.
    3. KNECHT, Petr a Hana SVATOŇOVÁ. Mapová zobrazení a kartografické dovednosti jako předmět pedagogického výzkumu. In Geodny Liberec 2008 sborník příspěvků. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009, 8 s. ISBN 978-80-7372-443-6.
      Název anglicky: Maps and maps skills as an educational research object
      RIV/00216224:14410/09:00036159 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant) -- Svatoňová, Hana (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: geography teaching and learning; educational research; educational cartography; map skills; maps
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 2. 7. 2009 12:49.

    2008

    1. MAŇÁK, Josef a Kateřina VLČKOVÁ. Aktuální problémy vzdělávání. In KOCMANOVÁ, Alena. Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studijního programu Ekonomika a management. 1. vyd. Brno: VUT, 2008, s. 60 - 73, 15 s. ESF, 1. ISBN 978-80-7204-590-7.
      Název anglicky: Current topics and problems in education in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/08:00033779 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Maňák, Josef (203 Česká republika, garant) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: education; current topics; teaching methods; curriculum; activity; creativity; educational research; communication; education for future

      Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 26. 5. 2009 16:21.
    2. KNECHT, Petr a Hana SVATOŇOVÁ. Mapová zobrazení a kartografické dovednosti jako předmět pedagogického výzkumu. In Geodny Liberec 2008. Sborník abstraktů. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita, 2008, s. 124-124. ISBN 978-80-7372-367-5.
      Název anglicky: Maps and maps skills as an educational research object
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: geography teaching and learning; educational research; educational cartography; map skills; maps

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 2. 7. 2009 12:50.
    3. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 106 s. ISBN 978-80-210-4813-3.
      Název česky: Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
      Název anglicky: A change of view of school culture in pedagogical discursi
      RIV/00216224:14210/08:00042443 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hloušková, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school culture;discurs;pedagogical terminology;educational research;educational policy
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Změněno: 29. 4. 2011 22:43.
    4. BENEŠOVÁ, Pavla. Realizace výzkumného šetření v rámci disertační práce doktorandky Pavly Benešové. 2008.
      Název česky: Realizace výzkumného šetření v rámci disertační práce doktorandky Pavly Benešové
      Název anglicky: Realization of the dissertation research of the postgraduate student Pavla Benešová

      Klíčová slova anglicky: educational research;emotion;creative writing;statistic data analysis;online project;didactics of second language;psycholinguistics;humanistic pedagogy

      Změnila: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D., učo 15352. Změněno: 12. 2. 2009 13:08.
    5. JEŽKOVÁ, Věra, Botto KOPP VON a Tomáš JANÍK. Školní vzdělávání v Německu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2008, 224 s. Karolinum. ISBN 978-80-246-1558-5.
      Název česky: Školní vzdělávání v Německu
      Název anglicky: School education in Germany
      RIV/00216224:14410/08:00027584 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Ježková, Věra (203 Česká republika) -- Kopp von, Botto (276 Německo) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: school education; school system in Germany; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 23. 6. 2009 21:33.
    6. KNECHT, Petr, Tomáš JANÍK, Dominik DVOŘÁK, Michaela DVOŘÁKOVÁ, Peter GAVORA, Libuše HRABÍ, Patrícia JELEMENSKÁ, Věra JEŽKOVÁ, Dana HUBELOVÁ, Drahoslava CHÁROVÁ, Dušan KLAPKO, Josef MAŇÁK, Veronika NAJVAROVÁ, Mária NOGOVÁ, Jan PRŮCHA, Zuzana SIKOROVÁ a Jana STARÁ. Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, 196 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 11. ISBN 978-80-7315-174-4.
      Název česky: Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
      Název anglicky: Textbooks from the educational research perspective
      RIV/00216224:14410/08:00027033 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Dvořák, Dominik (203 Česká republika) -- Dvořáková, Michaela (203 Česká republika) -- Gavora, Peter (703 Slovensko) -- Hrabí, Libuše (203 Česká republika) -- Jelemenská, Patrícia (703 Slovensko) -- Ježková, Věra (203 Česká republika) -- Hubelová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Chárová, Drahoslava (203 Česká republika, domácí) -- Klapko, Dušan (203 Česká republika, domácí) -- Maňák, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Najvarová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Nogová, Mária (703 Slovensko) -- Průcha, Jan (203 Česká republika) -- Sikorová, Zuzana (203 Česká republika) -- Stará, Jana (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: educational research; textbooks research; textbooks; curriculum; curriculum research; Czech Republic
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 7. 2013 09:41.
    7. KNECHT, Petr a Tomáš JANÍK. Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu. In KNECHT, Petr a Tomáš JANÍK. Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 9-17. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 11. ISBN 978-80-7315-174-4.
      Název česky: Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu
      Název anglicky: Textbooks from the educational research perspective
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: educational research; textbooks research; textbooks; curriculum; curriculum research; Czech Republic
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 27. 3. 2009 12:06.
    8. HÜBELOVÁ, Dana, Veronika NAJVAROVÁ a Drahoslava CHÁROVÁ. Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce zeměpisu. In KNECHT, Petr a Tomáš JANÍK. Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 147-163. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 11. ISBN 978-80-7315-174-4.
      Název česky: Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce zeměpisu
      Název anglicky: Didactic tools and media in Geography lessons
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: educational research; textbooks research; textbooks; curriculum; curriculum research; Czech Republic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 2. 6. 2009 15:22.

    2007

    1. KNECHT, Petr. Frekvenční pojmová analýza učebnic zeměpisu. In Hodnocení učebnic. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 121-134. Pedagogický výzkum v teori a praxi 7. ISBN 978-80-7315-148-5.
      Název česky: Frekvenční pojmová analýza učebnic zeměpisu
      Název anglicky: Frequency concepts analysis of geography textbooks
      RIV/00216224:14410/07:00022582 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Educational research; textbooks research; textbooks assessment
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 3. 6. 2009 14:42.
    2. MAŇÁK, Josef, Petr KNECHT, Jaan MIKK, Zuzana SIKOROVÁ, Věra MARTINKOVÁ, Jana STAUDKOVÁ, Věra JANÍKOVÁ, Rudolf STADLER, Tomáš JANÍK, Veronika NAJVAROVÁ, Petr NAJVAR, Jana PÍŠOVÁ, Libuše HRABÍ, Eva JANOUŠKOVÁ a Martin WEINHÖFER. Hodnocení učebnic. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, 144 s. Pedagogický výzkum v teori a praxi 7. ISBN 978-80-7315-148-5.
      Název česky: Hodnocení učebnic
      Název anglicky: Textbooks assessment (evaluation)
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Educational Research; textbooks assessment; curriculum research
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 18. 3. 2010 16:45.
    3. JANÍK, Tomáš a Petr KNECHT. Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi pedagogického výzkumu. Recenzovaný sborník. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 30-41. ISBN 978-80-7394-061-4.
      Název česky: Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
      Název anglicky: Educational research and the reform of school curriculum in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/07:00023945 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant) -- Knecht, Petr (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Education; Educational Research; Curriculum Research
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 17. 5. 2008 07:25.
    4. JANÍK, Tomáš a Petr KNECHT. Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 1-12. ISBN 978-80-7040-987-9.
      Název česky: Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
      Název anglicky: Educational research and the reform of school curriculum in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/07:00022581 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant) -- Knecht, Petr (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Education; Educational Research; Curriculum Research
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 17. 9. 2007 17:09.
    5. JARKOVSKÁ, Lucie. What counts in educational research? Quantitative and qualitative explanations of educational inequalities. 2007.
      URL
      Název česky: Co se počítá ve výzkumech vzdělávání? Kvantitativní a kvalitativní explanace vzdělanostních nerovností.
      Název anglicky: What counts in educational research? Quantitative and qualitative explanations of educational inequalities.
      RIV/00216224:14230/07:00020281 Uspořádání workshopu. Sociologie, demografie. angličtina. Česká republika.
      Jarkovská, Lucie (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: methodology; educational research; educational inequalities; qulitative methods; quantitative methods
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D., učo 21642. Změněno: 7. 6. 2007 10:12.

    2006

    1. KNECHT, Petr. Comparison of selected Czech geography textbooks. In Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru. 1. vyd. Nitra: Universita Konstantina filozofa v Nitre, 2006, 2 s. ISBN 80-8094-058-4.
      Název česky: Srovnání vybraných českých učebnic zeměpisu
      Název anglicky: Comparison of selected Czech geography textbooks
      RIV/00216224:14410/06:00031764 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Education; Didactics of Geography; Educational Research; Geographical Education; Textbooks Research; Textbooks Assesment
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 18. 6. 2009 12:47.
    2. KNECHT, Petr. Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 150-154, 268 s. ISBN 80-210-4163-3.
      Název česky: Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
      Název anglicky: Frequency concept analysis of Czech secondary school human geography textbooks
      RIV/00216224:14410/06:00017977 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: didactics of geography; textbook analyse; geography textbook; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 2. 6. 2008 15:16.
    3. KNECHT, Petr. Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol. In Učebnice pod lupou. 1. vyd. Brno: Paido, 2006, s. 85-96, 11 s. Pedagogický výzkum v teori a praxi. ISBN 80-7315-124-3.
      Název anglicky: How do Czech pupils assess their geography textbooks?
      RIV/00216224:14410/06:00016937 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Educational research; textbooks research; textbooks assessment

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 28. 5. 2009 15:05.
    4. KNECHT, Petr. How Czech pupils assess geography textbooks. In Research on Learning and Teaching in Primary Geography. 1. vyd. Karlsruhe: Padagogische Hochschule, 2006, s. 129-147, 18 s. Karlsruher Padagogische Studien - Band 7. ISBN 3-8334-5298-6.
      Název česky: Jak hodnotí čeští žáci učebnice
      Název anglicky: How Czech pupils assess geography textbooks
      RIV/00216224:14410/06:00017045 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Educational research; textbooks research; textbooks assessment
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 3. 6. 2015 21:57.
    5. KNECHT, Petr a Martin WEINHŐFER. Jaká kritéria jsou důležitá pro učitele ŽŠ při výběru učebnic zeměpisu? Výsledky výzkumné sondy provedené na jihomoravských základních školách. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006, s. 35-51. ISBN 80-7043-483-X.
      Název anglicky: According what criteria do teachers select geography textbooks?
      RIV/00216224:14410/06:00031599 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant) -- Weinhőfer, Martin (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Education; Educational Research; Didactics of Geography; Teachers Research; Textbooks Research; Textbooks Assessment
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 18. 6. 2009 12:44.
    6. KNECHT, Petr. Několik poznámek k věkové přiměřenosti geografických pojmů uváděných v učebnicích zeměpisu. In Česká geografie v evropském prostoru. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2006, s. 169-174. ISBN 80-7040-879-0.
      Název anglicky: Some comments about age adequacy of geographical concepts in geography textbooks
      RIV/00216224:14410/06:00031598 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: geography education; concepts; adequacy; educational research

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 18. 6. 2009 12:50.
    7. FOLTÝNOVÁ, Darina. Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 138-142. ISBN 80-210-4163-3.
      Název česky: Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
      Název anglicky: Influence of Metacognition Strategies Supporting of Modern Information Technologies on Development Skills of Pupils to Direct Self-Regulated Learning on Example Geography Curriculum
      RIV/00216224:14310/06:00031783 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Foltýnová, Darina (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: didactics of geography ; educational research ; self-regulated learning ; metacognitive strategie
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 3. 2010 23:21.
    8. KNECHT, Petr. Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 268 s. ISBN 80-210-4163-3.
      Název česky: Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik
      Název anglicky: Research in current problems of learning and teaching
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Education; Educational Research; Subject Didactics; Special Education; Arts Education
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 10. 3. 2010 14:19.

    2005

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman. Je zakotvená teorie teorií? In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia paedagogica U 10. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 133-145. ISBN 80-210-3891-8.
      Název česky: Je zakotvená teorie teorií?
      Název anglicky: Is the Grounded Theory a Theory?
      RIV/00216224:14210/05:00031487 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: educational research; grounded theory; theory; education; induction; qualitative methodology;
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 14. 4. 2010 22:24.
    2. ŠEĎOVÁ, Klára. Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu: Rodinná socializace dětského televizního diváctví. In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia paedagogica U 10. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 123 - 132. ISBN 80-210-3891-8.
      Název česky: Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu: Rodinná socializace dětského televizního diváctví
      Název anglicky: Options of the Application of the Grounded Theory in Pedagogic Research: Family Socialization of Childrens TV-Watching
      RIV/00216224:14210/05:00031453 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šeďová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: educational research; grounded theory; coding techniques
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 12. 6. 2007 20:51.
    3. JANÍK, Tomáš. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. Brno: Paido, 2005, 171 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 80-7315-080-8.
      Název anglicky: Knowledge in teacher education
      RIV/00216224:14410/05:00012647 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: knowledge; teacher education; educational research

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 30. 3. 2009 07:37.

    2004

    1. MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004, 78 s. 188. ISBN 80-7315-078-6.
      Název anglicky: Ways to educational research
      RIV/00216224:14410/04:00011976 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Dánsko.
      Maňák, Josef (203 Česká republika, garant) -- Švec, Vlastimil (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: educational research
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Josef Maňák, CSc., učo 913. Změněno: 1. 6. 2009 14:52.

    2003

    1. JŮVA, Vladimír. Historickosrovnávací metoda. Brno: Katedra sociální pedagogiky Pedagogické fakulty MU, 2003.
      URL
      Název anglicky: Historical and comparative method

      Klíčová slova anglicky: methodology of educational sciences; educational research; historical and comparative method; historical source; educational historiography

      Změnil: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc., učo 1058. Změněno: 3. 4. 2003 10:43.

    2000

    1. POL, Milan. On Reflective Practitioner Research in the Czech Education. In Kroath, F., Vernon, T., (eds.) A Conference Tells its Story. Innsbruck, Rakousko.: 3. International Practitioner Research Conference., 2000, s. 141-146. ISBN 1-900-432-40-4.
      Název česky: Reflexe praxe českého pedagogického výzkumu
      Název anglicky: On Reflective Practitioner Research in the Czech Education
      RIV: Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Rakousko.
      Pol, Milan (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: educational research; Czech republic

      Změnila: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D., učo 40185. Změněno: 14. 11. 2007 09:08.
Zobrazeno: 9. 10. 2024 02:29