Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání
JANÍK, Tomáš. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. Brno: Paido, 2005, 171 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 80-7315-080-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání |
Název anglicky | Knowledge in teacher education |
Autoři | JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Brno, 171 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, 2005. |
Nakladatel | Paido |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/05:00012647 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 80-7315-080-8 |
Klíčová slova anglicky | knowledge; teacher education; educational research |
Štítky | educational research, Knowledge, teacher education |
Změnil | Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 30. 3. 2009 07:37. |
Anotace |
---|
Monografie zaměuřje pozornost na učitele a jeho pedagogické znalosti, které jsou chápány jako jeden z pilřů, jež zakládájí profesní kompetenci učitele. Kniha je rozčleněna do osmi kapitol: učitelské vzdělvání a kompetence učitele, pedagogické znalosti učitele, znalost a další pedeutologické kategorie, pedagogická znalost jako výzkumné téma, diagnostikování pedagogických znalostí, výzkum pedagogických znalostí student, cesty rozvíjení pedagogických znalostí, poznatková báze učitelství. |
Anotace anglicky |
---|
This book attempts at an analysis of a issue knowledge in teacher education. The authors intention was to enrich todays approach to teacher education using the perspective of teachers pedagogical knowledge. There are eight chapters in the book: teacher education and teachers competences, teachers pedagogical knowledg, knowledge and other categories, pedagogical knowledge as a research topic, from pedagogical knowledge diagnostics to the their research, the content of pedagogical knowledge of primary school teacher students, developing teacher students pedagogical knowledge, knowledge base for teaching. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/02/1247, projekt VaV | Název: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení |
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení |
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 02:17