česky | in English
Název česky: English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
Název anglicky: English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it
RIV/00216224:14640/19:00110581 Vyžádané přednášky. čeština. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:31.
Název česky: Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
Název anglicky: Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
Klíčová slova anglicky: autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 6. 11. 2019 19:41.
Název anglicky: Counsellors´ Nightmares, Students´ Success Stories
RIV/00216224:14640/18:00106844 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Autonomous learning; counsellings; motivation; student´s responsibility
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 4. 2019 17:54.
Název anglicky: Key Factors in Teacher Behaviour Enhancing the Emotional Intelligence in Language Learners
RIV/00216224:14640/18:00106845 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Emotional Intelligence; tertiary language learning; efficient language learning; motivation; reflection; guidance; self-awareness; tools; success stories; practicioner´s research
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 4. 2019 18:01.
Název česky: Emotional Intelligence in Foreign Language Acquisition
Název anglicky: Emotional Intelligence in Foreign Language Acquisition
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; foreign language acquisition; education; learning
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 22. 3. 2016 16:55.
Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: soft skills
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 10. 4. 2014 09:41.