Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Diagnostics of the Analytical Observation and Preconceptions in Science Education Particulary Focused to Gifted Students. In Proceedings of XIII. IOSTE Symposium the Use of Science and Technology for Peace and Sustainable Development. Izmir, Turkey: Buca Fafulty of Education, Dokuz Eylul University, 2008, s. 1240-1246. ISBN 978-605-5829-16-2.
    2. MACHŮ, Eva a Radek POSPÍŠIL. Možné problémy nadaných dětí. In Učitel a nadaný žák.Sborník ze semináře, který se konal dne 20.11.2008 na PdF MU v Brně. Brno: PdF MU, 2008, s. 105-111. ISBN 978-80-7392-054-8.
    3. ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Nadaní žáci na 1. stupni základní školy. In Šimoník, O., Škrabánková, J., Šťáva, J. (Eds.). Učitel a nadaný žák.Sborník ze semináře, který se konal dne 20.11.2008 na PdF MU v Brně. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2008, s. 193-197. ISBN 978-80-7392-054-8.
    4. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Přírodovědný experiment v učebních úlohách jako zdroj motivace nadaných žáků. In Učitel a nadaný žák. Brno: MSD, Brno, 2008, s. 206-214. ISBN 978-80-7392-054-8.
    5. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Přírodovědný experiment v učebních úlohách jako zdroj motivace nadaných žáků. In Učitel a nadaný žák. 2008. ISBN 978-80-7392-053-1.
    6. POSPÍŠIL, Radek a Eva MACHŮ. Rizikové skupiny nadaných dětí. In Učitel a nadaný žák.Sborník ze semináře, který se konal dne 20.11.2008 na PdF MU v Brně. Brno: PdF MU, 2008, s. 112-119. ISBN 978-80-7392-054-8.
    7. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. The motivation of gifted students through a natural experiment in learning tasks. In Education and Talent 2. Brno: MSD, 2008, s. 32-46. Výzkumné práce 4. ISBN 978-80-7392-056-2.

    2007

    1. TRNA, Josef. Diagnostika pozorovacích schopností a prekoncepcí přírodovědně nadaných žáků. In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, s. 299-311. ISBN 978-80-7392-006-7.
    2. TRNA, Josef. Diagnostika pozorovacích schopností a prekoncepcí přírodovědně nadaných žáků. In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. 2007. ISBN 978-80-7392-004-3.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 30. 5. 2024 03:33