Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně. In 9. ročník Open space konference o e-learningu IS MU. 2019.
      Název česky: English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
      Název anglicky: English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it
      RIV/00216224:14640/19:00110581 Vyžádané přednášky. čeština. Česká republika.
      Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:31.
    2. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines. In CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language. 2019.
      Název česky: Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
      Název anglicky: Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines

      Klíčová slova anglicky: autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 6. 11. 2019 19:41.

    2018

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Counsellors´ Nightmares, Students´ Success Stories. 2018.
      Název anglicky: Counsellors´ Nightmares, Students´ Success Stories
      RIV/00216224:14640/18:00106844 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Autonomous learning; counsellings; motivation; student´s responsibility
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 4. 2019 17:54.

    2008

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Die Lehrer- und Schülerrolle im Kontext der Förderung von Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. Ergebnisse einer Pilotforschung. In Beiträge zu Sprache und Sprachen 6. 1. vyd. München: LINCOM, 2008, s. 413-424. Sprachen. ISBN 978-3-89586-261-8.
      Název česky: Role učitele a žáka v kontextu rozvoje autonomie žáka v cizojazyčné výuce. Výsledky pilotního výzkumu.
      Název anglicky: Role of Teacher and Pupil within the Encouragement of Autonomous Learning Foreign Language Teaching. Results of a Application Research.
      RIV/00216224:14410/08:00049582 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. němčina. Německo.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: autonomous learning; role of teacher and pupil; research
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 27. 3. 2012 23:49.

    2007

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii. In KÁŇA, Tomáš a Hana PELOUŠKOVÁ. Německý jazyk a literatura ve výzkumu a výuce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 81-92, 13 s. Sborník prací PdF, svazek 206. ISBN 978-80-210-4324-4.
      Název česky: Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
      Název anglicky: Autonomous Foreign Language Class and Textbooks Supporting Autonomy.
      RIV/00216224:14410/07:00020417 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: autonomous learning; autonomous foreign language class; analysing modern foreign language textbooks
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 26. 3. 2010 13:41.
    2. BRYCHOVÁ, Alice. Das Sprachenportfolio als Instrument für Evaluation der fremdsprachlichen kommunikativen Kompetenz. In JANÍKOVÁ, Věra, Pavla BENEŠOVÁ a Jan BUDŇÁK. Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 28-38. ISBN 978-80-210-4469-2.
      Název česky: Jazykové portfolio jako nástroj pro hodnocení cizojazyčné kompetence
      Název anglicky: European Language Portfolio as a Instrument for the Assessment of the Languages Competences
      RIV/00216224:14410/07:00033025 Stať ve sborníku. Jazykověda. němčina. Česká republika.
      Brychová, Alice (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Autonomous Learning; European Language Portfolio; Assessment
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 6. 2. 2008 09:22.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht). In Germanistik an tschechischen Universitätetn. 1. vyd. Hradec Králové/Ostrava: Ostravská univerzita, 2007, s. 247-257. ISBN 978-80-7368-327-6.
      Název česky: Organizační formy výuky a autonomie v cizojazyčné výuce (výzkumná zpráva).
      Název anglicky: Class Arrangement and Learner Autonomy in Foreign Language Teaching (Research Report).
      RIV/00216224:14410/07:00020436 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. němčina. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: classroom; arrangement; autonomous learning; foreign language
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 3. 9. 2007 07:44.
    4. JANÍKOVÁ, Věra. Učebnice cizích jazyků a autonomní učení. Cizí jazyky. Plzeň: Fraus, 2007, roč. 50, č. 4, s. 130-134, 4 s. ISSN 1210-0811.
      Název česky: Učebnice cizích jazyků a autonomní učení.
      Název anglicky: Foreign Language Textbooks and Autonomous Learning
      RIV/00216224:14410/07:00020201 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: foreign language textbook; autonomous learning

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 13. 6. 2008 09:37.
    5. JANÍKOVÁ, Věra. Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen. In Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 42-50. ISBN 978-80-210-4462-3.
      Název česky: Jak si žáci uvědomují svoji spoluzodpovědnost při učení se jazykům.
      Název anglicky: How Learners Perceive their Share of Responsibility on their own Acquisition of the Language.
      RIV/00216224:14410/07:00020637 Stať ve sborníku. Jazykověda. němčina. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: responsibility; foreign language acquisition; autonomous learning
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 5. 12. 2007 21:45.

    2006

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Učení na stanovištích a výuka cizích jazyků. 2006. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2006. x.
      URL
      Název česky: Učení na stanovištích a výuka cizích jazyků
      Název anglicky: Learning on the Standing Stations and Foreign Language Teaching
      Pedagogika a školství. čeština. Finsko.
      Klíčová slova anglicky: learning and teaching; foreign language; autonomous learning

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 26. 6. 2007 07:39.

    2005

    1. BRYCHOVÁ, Alice a Roland WAGNER. Kompetente Selbstevaluierung als Lernstrategie autonomer Lerner. In Brünner Hefte für Germanistik. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2005, s. 43-63. ISBN 80-210-3882-9.
      Název česky: Kompetentní sebeevaluace jako učební strategie autonomních studentů
      Název anglicky: Competent Self-Evaluation as Strategy Used by Autonomous Learners
      RIV/00216224:14410/05:00013123 Stať ve sborníku. Jazykověda. němčina. Česká republika.
      Brychová, Alice (203 Česká republika, garant) -- Wagner, Roland (276 Německo)
      Klíčová slova anglicky: autonomous learning; foreign language learning; self-evaluation; self-assessment

      Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 28. 5. 2006 20:19.
Zobrazeno: 2. 11. 2024 04:03