2019
Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
Název česky
Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
Název anglicky
Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
Vydání
CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language, 2019
Další údaje
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky
autonomní učení, jazyková výuka, Angličtina autonomně
Klíčová slova anglicky
autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
Štítky
Změněno: 6. 11. 2019 19:41, Mgr. Eva Rudolfová
V originále
The talk describes the different content areas in the course English Autonomously. They are: Learning Skills (including self-assessment, reflection etc.), Language (skills) and ESP/EAP. It also describes the individual elements of the course, how they are related, what is the role of each of them and how they relate to the different content elements.
Anglicky
The talk describes the different content areas in the course English Autonomously. They are: Learning Skills (including self-assessment, reflection etc.), Language (skills) and ESP/EAP. It also describes the individual elements of the course, how they are related, what is the role of each of them and how they relate to the different content elements.