SUCHÁČEK, Petr. Plánování a flexibilita jako klíčové dovednosti pro vyučující (nejen) v hybridním vzdělávání. In Open space konference o e-learningu IS MU. 2024.
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty. In Konference Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11. - 13. 09. 2019, Liberec. 2019. ISBN 978-80-7494-475-8.
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty. In Konference Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11. - 13. 09. 2019, Liberec. 2019. ISBN 978-80-7494-475-8.
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost: Teorie a vzdělávací praxe. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2019, 93 s. ISBN 978-80-7603-065-7.
DOLNÍK, Peter. Sekundárna socializácia do dobrovoľníckej organizácie. e-pedagogium. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, roč. 1, č. 1, s. 101-112. ISSN 1213-7499.
DOLNÍK, Peter. Ako sa z výskumníka stáva domorodec a z domorodca zase výskumník. Ako sa (ne)robí výskum vo vlastnej sociálnej skupine. In Pavlásek, Michal; Nosková, Jana. Když výzkum, tak kvalitativní. Serpentinami bádání v terénu. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 63-75. ISBN 978-80-210-6480-5.
JŮVA, Vladimír. Historicko-srovnávací metoda. In MAŇÁK, Josef. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno: Masarykova univerzita, 1994, s. 66-71, 125 s. ISBN 80-210-1031-2.