Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. ZÍTKOVÁ, Jitka. Recepce lyrické poezie žáky primární školy. In Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole /CD/. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 2009, s. 392-400. ISBN 978-80-244-2240-4.
      Název anglicky: The reception of lyrical poetry by primary school pupils
      RIV/00216224:14410/09:00035367 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zítková, Jitka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: lyrical text; reception research; communication; dyslexia; exceptional talent; reading books; experience of text; understanding of symbolic character; metaphor

      Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 5. 3. 2010 12:21.

    2008

    1. PORTEŠOVÁ, Šárka, Jana ČIHOUNKOVÁ, Marie BUDIKOVA a Petra JANČOVÁ. Analýza profilu výkonu v testu WISC-III u mimořádně rozumově nadaných dětí s dyslexií. Československá psychologie. Praha, 2008, LII, č. 4, s. 338-350. ISSN 0009-062X.
      Název česky: Analýza profilu výkonu v testu WISC-III u mimořádně rozumově nadaných dětí s dyslexií
      Název anglicky: Analysis of WISC-III profile of gifted children with dyslexia
      RIV/00216224:14230/08:00024866 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
      Portešová, Šárka (203 Česká republika, garant) -- Čihounková, Jana (203 Česká republika) -- Budikova, Marie (203 Česká republika) -- Jančová, Petra (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: learning disability; dyslexia; high ability
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Změněno: 25. 6. 2009 12:09.
    2. KYLOUŠKOVÁ, Hana. Le français et les troubles d apprentissage spécifiques. In GRENAROVÁ, R., VÍTKOVÁ, M. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 87-91. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
      Název česky: Specifické poruchy učení projevující se ve výuce francouzského jazyka
      Název anglicky: French and specific learning difficulties
      RIV/00216224:14410/08:00027217 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. francouzština. Česká republika.
      Kyloušková, Hana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: dyslexia; dysorthographia; teaching French language; pupils with specific learning difficulties
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D., učo 1065. Změněno: 17. 3. 2010 08:40.
    3. ZÍTKOVÁ, Jitka. Lyrický text v komunikaci s prepubescentním čtenářem. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Brno: Paido, 2008, s. 89-102. ISBN 978-80-7315-167-6.
      Název anglicky: Lyrical text in communication with a prepubescent reader
      RIV/00216224:14410/08:00026447 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zítková, Jitka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: lyrical text; research of reception; communication; special educational needs; dyslexia; exceptional talent; experience of text; understanding of symbolic character; metaphor
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 24. 9. 2008 14:34.
    4. ZÍTKOVÁ, Jitka. Lyrický text v komunikaci s prepubescentním čtenářem (výsledky výzkumu recepce uměleckého textu žáky se speciálními vzdělávacími potřebami). In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 279-291. Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV. ISBN 978-80-7315-168-3.
      Název anglicky: Lyrical text in communication with a prepubescent reader (results of a research on reception of artistic texts by children with special educational needs)
      RIV/00216224:14410/08:00026999 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zítková, Jitka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: lyrical text; research of reception; communication; special educational needs; dyslexia; exceptional talent; experience of text; understanding of symbolic character; metaphor
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 27. 5. 2009 14:20.
    5. ZÍTKOVÁ, Jitka. Recepce lyrické poezie žáky primární školy. In mezinárodní konference na téma Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole. 2008.

      Klíčová slova anglicky: lyrical text; reception research; communication; dyslexia; exceptional talent; reading books; experience of text; understanding of symbolic character; metaphor

      Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 25. 9. 2008 11:57.

    2007

    1. ZÍTKOVÁ, Jitka. Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu). In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Brno: Paido, 2007, s. 122-132. ISBN 978-80-7315-150-8.
      Název anglicky: Communication of pupils with special education needs with lyrical text (research projekt)
      RIV/00216224:14410/07:00022692 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zítková, Jitka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: research project; communication; reception; lyrical text; dyslexia; exceptional talent
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 8. 2. 2008 14:02.
    2. ZÍTKOVÁ, Jitka. Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu). In Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. Brno: Paido, 2007, s. 237-248. speciální pedagogika. ISBN 978-80-7315-162-1.
      Název anglicky: Communication of pupils with special education needs with lyrical text (research projekt).
      RIV/00216224:14410/07:00023200 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zítková, Jitka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: research project; communication; reception; lyrical text; dyslexia; exceptional talent; questionnaire; research of reading
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 12. 3. 2010 12:38.
Zobrazeno: 22. 5. 2024 12:04