Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. MAZÁČOVÁ, Pavlína. Aktivizující přístupy knihoven v rozvoji informačních kompetencí žáků. In Přednáškový cyklus Učící knihovník. 2020.
      Název anglicky: Activating approaches of libraries in the development of pupils' information competencies
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: transdisciplinarity; pedagogy; librarianship; education; literacy; information education
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 29. 3. 2021 00:19.
    2. MAZÁČOVÁ, Pavlína. Aktivizující přístupy v rozvoji kompetencí v informačním vzdělávání. In Odborný vzdělávací cyklus Pedagogika pro učící knihovníky. 2020.
      Název anglicky: Activating approaches in the development of competencies in information education
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teaching librarian; activation; information education; competence learning
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 29. 3. 2021 00:17.
    3. MAZÁČOVÁ, Pavlína. Na můstku mezi knihovnou a školou. In IX. Národní seminář informačního vzdělávání, 10.3.2020, Brno. 2020.
      URL
      Název anglicky: On the bridge between the library and the school
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: literacy; teacher; teaching librarian; competence learning; Pupils; curriculum; educational policy
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 29. 3. 2021 00:35.

    2019

    1. MAZÁČOVÁ, Pavlína. Knihovnická pedagogika pro praxi informačního vzdělávání. In 7. ročník Královéhradecké knihovnické konference, 19.11.2019, Hradec Králové. 2019.
      URL
      Název anglicky: Library pedagogy for information education practice
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: library pedagogy; information education; community of practice; lifelong learning
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 6. 4. 2020 10:10.
    2. MAZÁČOVÁ, Pavlína. Výzkumné perspektivy spolupráce učitelů a učících knihovníků v rozvoji gramotností a kompetencí žáků. In Přednáškový cyklus na Univerzitě Komenského Bratislava. 2019.
      Název anglicky: Research perspectives of cooperation between teachers and teaching librarians in the development of pupils' literacy and competences
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: research; community of practice; teaching librarian; teacher; information literacy; competence learning; pupil
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 6. 4. 2020 10:04.

    2009

    1. LUKAS, Josef a Jan ŠEREK. Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol. In Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2009, s. 786-797. ISBN 978-80-88910-26-8.
      URL
      Název anglicky: Preliminary standardization of the Questionnaire on Teacher Interaction for older students of Czech elementary schools
      Psychologie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 2. 4. 2009 12:37.

    2004

    1. NOVOTNÝ, Petr. Inovace v práci učitele: k teoretickému rámci problematiky. Studia paedagogica. Brno: Masarykova universita v Brně, 2004, roč. 9, č. 1, s. 101-110. ISSN 1211-6971.
      Název anglicky: Innovations in teaching: a theoretic framework
      RIV/00216224:14210/04:00011513 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inovace; učitel; teorie

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 2. 2. 2014 10:58.
Zobrazeno: 12. 5. 2024 18:30