Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2012

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Důležitost včasného odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a zajištění efektivní péče (The importance of early detection and follow-up care of hearing impaired children in early age). In Gabarík, M., Melikant, M., Slovák, T. Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967 – 2012. první. Bratislava: IRIS, Vydavateľstvo a tlač, s. r. o., 2012, p. 173-181, 8 pp. ISBN 978-80-89256-94-5.
    2. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové postižení - úvod do surdopedie (Hearing Impairment - An Introduction to Deaf Education). Praha. Praha: Portál, 2012, 159 pp. 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob. ISBN 978-80-262-0084-0.

    2010

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Uvedení do surdopedie (An Introduction to Deaf Education). In Pipeková, J. et. al. Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3. přepracované a rozšířené. Brno: Paido, 2010, p. 141-156, 15 pp. 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob. ISBN 978-80-7315-198-0.

    2008

    1. BOČKOVÁ, Barbora, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ and Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol (Communication Competences and Impaired Communication Abilities of Pupils at 1st to 5th grade of Primary Schools). In KLENKOVÁ, Jiřina. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1st ed. Brno: Paido, 2008, 5 pp. pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-168-3.
    2. BOČKOVÁ, Barbora, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ and Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační kompetence a narušená komunikačníschopnost u žáků na 1. stupni základních škol (Communication Competences and Impaired Communication Abilities of Pupils at 1st to 5th grade of Primary Schools). In KLENKOVÁ, Jiřina and Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Special Educational Needs. 1st ed. Brno: Paido, 2008, 143 pp. ISBN 978-80-7315-167-6.
    3. PITNEROVÁ, Pavla. Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem (Selected Issues in Communication with Hearing-Impaired Children). In KLENKOVÁ, Jiřina and Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1st ed. Brno: Paido, 2008, p. 76-76, 14 pp. ISBN 978-80-7315-167-6.
    4. PITNEROVÁ, Pavla. Výsledky výzkumného šetření, provedeného v rámci projektu "Analýza připravenosti budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků". (Research Results of the Project: Are Future Teachers Ready for Integration of Hearing-impaired Pupils?). In MÜHLPACHR, Pavel. Speciální pedagogika v interdisciplinárních a multidisciplinárních souvislostech. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 107-120. ISBN 978-80-210-4762-4.

    2007

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením (Interpreting services for people with hearing impairment). In MÜHLPACHR, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky. Brno: MSD, 2007, p. 87-100, 269 pp. 1. vydání. ISBN 978-80-7392-012-8.

    2006

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost (Communication of a hearing-impaired child.). In KLENKOVÁ, Jiřina and Věra VOJTOVÁ. Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání. brno: PdF MU Brno, 2006, 8 pp.
Display details
Displayed: 30/5/2024 04:49