Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2014

    1. WALLETZKÝ, Leonard. Service Oriented Marketing Mix and Its usage. In ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION. Spain: IATED, 2014, p. 3855-3864. ISBN 978-84-617-2484-0.

    2009

    1. ŘEZÁČ, František, Gabriela OŠKRDALOVÁ, Martin ŘEZÁČ, Miroslava ŠIKULOVÁ and Petr VALOUCH. Marketingové řízení komerční pojišťovny (Marketing management of insurace company). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Tisk: BonnyPress, 2009, 210 pp. ISBN 978-80-210-4799-0.

    2004

    1. SUCHÁNEK, Petr. Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR (The analysis of using of marketing tools in small and medium enterprises in Czech republic). In Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy. 1st ed. Praha: Oeconomica, 2004, p. 31-31. ISBN 80-245-0809-5.
    2. KRIŠTOF, Martin and Petr SUCHÁNEK. The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches. In Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors. 1st ed. Vilnius: Vilnius university, 2004, p. 54-54. ISBN 9986-19-618-3.

    2002

    1. DOLEŽAL, Michael. Marketingový mix pro přímé zahraniční investice (Marketing mix for foreign direct investment). In Systémové řízení. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, p. 62-65, 642 pp. ISBN 80-210-2831-9.
    2. ŠKAPA, Radoslav. Otázka životního porstředí v marketingu firem (The ecological question in the marketing of the firms). In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe SR, ČR a Poľska. 1st ed. Košice: Vydavateľstvo Ekonóm, 2002, p. 165-172. ISBN 80-225-1555-8.
    3. ŠKAPA, Radoslav. Strategické souvislosti zeleného marketingu (The strategic aspects of green marketing). In IMEA 2002. 1st ed. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002, p. 68-72. ISBN 80-7083-606-7.
Display details
Displayed: 4/6/2024 19:55