Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2017

    1. OTAVA, Ladislav. Protipřenos sociálních pracovnic v supervizi (Countertransference of social workers in supervision). In Supervizní konference ČIS. 2017.

    2009

    1. ŠIŠLÁKOVÁ, Monika. Supervize studentů jako nástroj posilování jejich nezdolnosti. In Odborná prax ako súčasť pregraduálnej a graduálnej prípravy sociálnych pracovníkov. Manažment. Etika. Supervízia. Prešov: Akcent print, 2009, p. 133-141. ISBN 978-80-89295-17-3.

    2008

    1. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena FIĽOVÁ and Renáta BENDOVÁ. Akademické centrum poradenství a supervize: sdělení shrnující dva roky činnosti (Academic centre of counselling and supervision: through report). SPFFBU Annales psychologici. Brno: Masarykova univerzita, 2008, vol. 2008, P12, p. 107-112. ISSN 1211-3522.
    2. PAŘÍZKOVÁ, Ivana. Kontrola rozpočtového hospodaření USC a porušení rozpočtové kázně (Financial management control of local government units and violation of budgetary discipline). In Dny práva - 2008 - Days of Law. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 270-276. ISBN 978-80-210-4733-4.
    3. KYNCL, Libor and Michal RADVAN. Legal Sanctions in the Area of the Financial Market. In Legal Sanctions: Theoretical and Practical Aspects in Poland and the Czech Republic. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 421-427. Spisy Právnické fakulty MU č.340 (řada teoretická). ISBN 978-80-210-4768-6.
    4. FENYK, Jaroslav. replacing member - OLAF supervisory committee. Dozorčí výbor OLAF, 2008.
    5. POKORNÁ, Andrea and Dana KRETHOVÁ. Supervize odborné praxe - názory a zkušenosti studentů (The supervision f the clinical practice of nursing students - the opinions and experience of students). In Sborník 2. Mezinárodní konference ošetřovatelství Pracovníků vzdělávajících nelékařské zdravotnické povolání. 1st ed. Brno: NCO NZO, 2008, p. 38-42. ISBN 978-80-7013-469-6.

    2007

    1. HUMPOLÍČEK, Pavel. Akademické centrum poradenství a supervize - shrnutí dvou let činnosti (Academic center of counselling and supervision - summary of two-years activity). 2007.
    2. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Akademické centrum poradenství a supervize: průběžné sdělení (Academic centre of counselling and supervision: through announcement). In Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P11. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 123-130. ISBN 978-80-210-4383-1.
    3. NAVRÁTIL, Pavel and Jitka NAVRÁTILOVÁ. Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí (Field instructor in the context of professional practice). In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1st ed. Brno: Tribun, 2007, p. 118-125. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    4. UHROVÁ, Alena, Pavel HUMPOLÍČEK and Renáta BENDOVÁ. Interdisciplinární přístup ke zkvalitnění vzdělávání a odborné přípravy studentů psychologie v rámci Klinicko-poradenského centra (Interdisciplinary approach to enhancement of education and proffesional training of students of psychology in the Clinical and Counselling Centre). In KNOTOVÁ, Dana, Lenka HLOUŠKOVÁ and Kateřina ZAVADILOVÁ. Trendy v přípravě pedagogických pracovníků. první. Brno: KONVOJ, spol. s r.o., 2007, p. 186-195. ISBN 978-80-7302-133-7.
    5. NAVRÁTIL, Pavel, Libor MUSIL, Jitka NAVRÁTILOVÁ and Monika ŠIŠLÁKOVÁ. Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe (Professional practice and student supervision: looking for examples of good practice). 2007.
    6. NAVRÁTILOVÁ, Jitka. Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR (Professional practice and student supervision in the Czech social work). In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1st ed. Brno: Tribun, 2007, p. 63-73. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    7. NAVRÁTILOVÁ, Jitka and Pavel NAVRÁTIL. Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků (Professional practice and supervision in the context of university social work education). In Supervízia v sociálněj práci: súčasná prax a perspektívy. 1st ed. Bratislava: ASSP, 2007, p. 25-34.
    8. ŠIŠLÁKOVÁ, Monika. Podpora resilience v supervizi studentů (Support of resilience in student supervision). In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1st ed. Brno: Tribun, 2007, p. 26-35. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    9. NAVRÁTIL, Pavel. Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm (Purpose of Practical Education at University and the Role of an Instructor). In NOVÉ TRENDY V PRÍPRAVE A UPLATNENÍ SOCIÁLNYCH PRACOVNÍKOV. 1st ed. Bratislava: Občianske združenie Sociálna práca, Katedra sociálnej práce Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, 2007, p. 194-198. ISBN 978-80-89185-27-6.
    10. NAVRÁTIL, Pavel and Monika PUNOVÁ. Praktické vzdělávání v sociální práci (Practical education in social work). 1st ed. Brno: TRIBUN, 2007, 187 pp. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    11. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Rozvoj praktické výuky studentů psychologie a sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize (Improvement of practice of student of psychology and social pedagogy and counselling: Summary of two-years activities of Academic center of counselling and supervision). In Sociální procesy a osobnost 2007. Brno: MSD, spol. s r.o., 2007, p. 174-181, 479 pp. ISBN 978-80-7392-016-6.
    12. KYNCL, Libor. Sjednocení dozoru nad finančními trhy v rámci reformy veřejné správy (The Unification of Supervision over Financial Markets in the Reform of Public Administration). In Dny veřejného práva. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 76, 474-480, 7 pp. ISBN 978-80-210-4430-2.
    13. ŠEVČÍKOVÁ, Stanislava. Supervize jako příležitost nalezení smyslu života (Supervision as the opportunity of finding of the meaning of life). In NAVRÁTIL, Pavel and Monika ŠIŠLÁKOVÁ. Praktické vzdělávání v sociální práci. 1st ed. Brno: Tribun, 2007, p. 46-54. 1.,. ISBN 978-80-7399-343-6.
    14. NAVRÁTILOVÁ, Jitka. Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků (The theory and practice in social work education). In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1st ed. Brno: Tribun, 2007, p. 20-27. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    15. NAVRÁTIL, Pavel. Význam a možnosti praktického vzdělávání sociálních pracovníků (Role and possibilities of practical social workers education). In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1st ed. Brno: TRIBUN, 2007, p. 6-19, 13 pp. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.

    2006

    1. VACKOVÁ, Barbora. "Co možná nejvíce světla, vzduchu, radosti a jednoduchosti..." Prvky utopického myšlení v historii městského plánování. ("As much Light, Air, Joy and Simplicity as Possible..." Features of Utopian Thought in thr History of City Planning.). Sociální studia. Brno: Fakulta sociálních studií Masarykovy uni, 2006, vol. 2006, No 2, p. 97-115. ISSN 1214-813X.
    2. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Enhancement of education and proffesional training of students of psychology and social pedagogy - Academic centre of counseling and supervision. In Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P10. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 99-105. ISBN 80-210-4144-7.
    3. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Mezioborový psychologický a sociálně-pedagogický přístup k dětem a rodinám v rámci vzdělávacího projektu ACPS (Interdisciplinarity between psychological and social-pedagogical approach to children and families in Academic centre of counselling and supervision.). 2006.
    4. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami - Akademické centrum poradenství a supervize (New subject betwen academic centers - Academic Center for Counselling and Supervision). In Výchovný poradce. Praha: Národní vzdělávací fond, Asociace školských poradců, University and School Publishing, s.r.o., 2006, p. 28-31. ISBN 80-86728-31-5.
    5. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Project for support of students´and professional relations. In 20th Annual EFPSA Congress. 2006.
    6. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ and Renáta BENDOVÁ. Rozšíření praktické výuky studentů psychologie a sociální pedagogiky a poradenství. Činnost Akademického centra poradenství a supervize (ACPS) (Enhancement of practical education of students psychology and social pedagogy and counselling. Activities of Academic centre of counselling a supervision (The ACPS)). In Sborník příspěvků přednesených k 80. výročí založení Psychologického ústavu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. 2006.

    2004

    1. LAZAROVÁ, Bohumíra and Oĺga OROSOVÁ. Školní psycholog a profesionální rozvoj učitele (School psychologist and teachersprofessional development). In Svatoš, T.; Mareš, J. (Eds.) Novinky v pedagogické a školní psychologii. Zlín: AŠP ČR a SR, LINGUA, 2004, p. 9-13. ISBN 80-239-1407-3.

    2000

    1. POL, Milan. Intervision and supervision as challenging options for co-operation. (Intervision and supevision as challenging options for co-operation.). In Lunenberg, M., Rubinstein, M. (red.): 'Zmena' is Slowaaks voor verandering... Verlag van een onderwijsondersteuningsproject. 1st ed. Leuven - Apeldoom, Nizozemí: Garant, 2000, p. 85-90. 1.

    1995

    1. VOJTKOVÁ, Naděžda. Long-term teaching practice on the Fast Track Brno. Perspectives. Britská rada, 1995, vol. 1995, No 6. ISSN 1212-4265.
Display details
Displayed: 30/4/2024 13:59