Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2000

    1. BRABCOVÁ, Květoslava. The Way of Czech Enterprises into the International Market. In IV International Conference of Doctoral Students. první. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská Brno, 2000, s. 21-25. ISBN 80-214-1637-8.
      Název anglicky: The Way of Czech Enterprises into the International Market
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Czech Enterprises; International Market; Foreign Investor; Ownership; Advantages; Disadvantages

      Změnila: Vlasta Radová, učo 2507. Změněno: 19. 3. 2001 15:54.
      Přír. čísla: 4200421819, 4200421820

    1995

    1. KLAPALOVÁ (VELJINOVÁ), Alena. Problematika uplatňování nástrojů marketingového výzkumu v současné praxi českých podniků. In Marketing v praxi. Zlín (CZ): IME VUT Zlín, 1995, s. 45-263. ISBN 80-214-0676-3.
      Název anglicky: Problems of Marketing Research Instruments Application In Contemporary Practice of Czech Enterprises
      RIV: Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština.
      Klíčová slova anglicky: marketing research; information analysis;Czech enterprises

      Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 29. 2. 2000 18:43.
Zobrazeno: 1. 5. 2024 06:53