Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2004

    1. ŠKAPA, Radoslav. Je reklamační politika důležitá? In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Michalovce: PHF v Košiciach, EU v Bratislave, 2004, s. 647-650. ISBN 80-225-1879-4.
    2. KRIŠTOF, Martin a Petr SUCHÁNEK. The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches. In Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors. 1. vyd. Vilnius: Vilnius university, 2004, s. 54-54. ISBN 9986-19-618-3.

    1995

    1. KLAPALOVÁ (VELJINOVÁ), Alena. Problematika uplatňování nástrojů marketingového výzkumu v současné praxi českých podniků. In Marketing v praxi. Zlín (CZ): IME VUT Zlín, 1995, s. 45-263. ISBN 80-214-0676-3.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 1. 5. 2024 11:23