ŠKAPA, Radoslav. Je reklamační politika důležitá? In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Michalovce: PHF v Košiciach, EU v Bratislave. s. 647-650. ISBN 80-225-1879-4. 2004.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Je reklamační politika důležitá?
Název anglicky Is return policy important?
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Michalovce, Ekonomika firiem 2004, s. 647-650, 2004.
Nakladatel PHF v Košiciach, EU v Bratislave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00011567
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1879-4
Klíčová slova anglicky return policy; marketing research
Štítky marketing research, return policy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:00.
Anotace
Článek přibližuje výsledky dotazování o důležitosti reklamační politiky v českých podnicích.
Anotace anglicky
The article presents the results of survey among Czech companies and it is dealing with the question of importance of return policy.
Návaznosti
GA402/02/1563, projekt VaVNázev: Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti
Investor: Grantová agentura ČR, Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 06:25