-
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines. In CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1577136/cs
-
Das Projekt E-PLIPS: The Implementation of a European Dimension by Peer Learrning in Primary School.SCHMEINCK, Daniela a Petr KNECHT. Das Projekt E-PLIPS: The Implementation of a European Dimension by Peer Learrning in Primary School. In Innovation und Kreativität in Lehrerbildung und Unterricht – Impulse aus Europa. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/833591/cs
-
SCHMEINCK, Daniela a Petr KNECHT. Profilbogen des Projekts E-PLIPS: The Implementation of a European Dimension by Peer Learrning in Primary School. In Profilbögen der Präsentierten multilateralen COMENIUS-Projekte und COMENIUS-Netzwerke. 1. vyd. Bonn: Kultusminister Konferenz. Pädagogischer Austauschdienst., 2009, s. 56.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/833590/cs
-
KNECHT, Petr. Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2008, s. 8-11.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/766003/cs