Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. HERBOČKOVÁ, Lucie. Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych. Online. In Klímová, V., Žítek, V. XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2020, s. 274-280. ISBN 978-80-210-9610-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-35.

    2008

    1. NEVĚDĚL, Lukáš. Hyperrealita - kraje České republiky. In Seminář k "Mezinárodnímu roku Planety Země". 1. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra regionální ekonomie a správy, 2008, s. 71-75. ISBN 978-80-210-4748-8.

    2006

    1. KOUTSKÝ, Jaroslav. Role regionálních kanceláří agentury CzechInvest v podpoře regionální konkurenceschopnosti. Ostrava: Ostravská univerzita, 2006, s. 53-57. ISBN 80-7368-262-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 23. 7. 2024 10:51