Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1668937, author = {Herbočková, Lucie}, address = {Brno}, booktitle = {XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-35}, editor = {Klímová, V., Žítek, V.}, keywords = {territorial marketing; city marketing; city of Zurich; target group; regional development}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9610-3}, pages = {274-280}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych}, url = {https://www.econ.muni.cz/kolokvium-o-regionalnich-vedach/predchozi-kolokvia/sbornik-2020}, year = {2020} }
TY - JOUR ID - 1668937 AU - Herbočková, Lucie PY - 2020 TI - Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021096103 KW - territorial marketing KW - city marketing KW - city of Zurich KW - target group KW - regional development UR - https://www.econ.muni.cz/kolokvium-o-regionalnich-vedach/predchozi-kolokvia/sbornik-2020 N2 - Článek se zabývá konceptem teritoriálního marketingu a jeho propojení s atraktivitou curyšského teritoria. V době globalizace, kdy si i sebemenší teritoria mohou konkurovat, je na místě zavést techniku, která právě vytvoří z určité lokality jeho vlastní unikát. Avšak s ohledem na regionální rozvoj, koncept pomáhá maximalizovat atraktivitu města, a tak i ekonomicky růst. Obecně strategie teritoriálního marketingu velmi dobře fungují v inovativních regionech či městech. Důvodem vybrání města Curych je právě jeho inovativní potenciál a strategie, jak rada města efektivně pracuje s prvky teritoriálního marketingu a tlačí v rozvoji na jeho dlouhodobou udržitelnost. Cílem článku je analyzovat uplatnění konceptu teritoriálního marketingu ve městě Curych pomocí metody sekundární analýzy dat. Curych je ukázkovým městem že realizace konceptu komplexního teritoriálního marketingu dokáže zvýšit atraktivnost teritoria, a tak zkvalitnit jeho rozvoj. Rada města efektivně pracuje s důležitými segmenty a zná své priority. Pro určení svých cílových skupin používá místní podnikatele, zaměstnance a residenty, návštěvníky, potenciální investory a mezinárodní podniky. Prioritami města je rozvoj a spolupráce lokálních subjektů, inovativní činnosti a atraktivita pro externí potenciální investory, což přináší městu příležitosti. ER -
HERBOČKOVÁ, Lucie. Teritoriální marketing jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Curych. Online. In Klímová, V., Žítek, V. \textit{XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků}. Brno: Masarykova univerzita, 2020, s.~274-280. ISBN~978-80-210-9610-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-35.
|