Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. POL, Milan, Martin SEDLÁČEK, Petr NOVOTNÝ a Lenka HLOUŠKOVÁ. Úvodní fáze profesní dráhy ředitelů základních škol. Studia paedagogica. Brno: MU, 2009, roč. 14, č. 1, s. 109-127. ISSN 1803-7437.

    2008

    1. FRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁ. Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol. 2008.
    2. FRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁ. Volba studijního zaměření žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: pohledy vedení základních škol. Vítková,M., Bartoňová, M. In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno: Paido, 2008, s. 341-350. edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-170-6.

    2007

    1. POL, Milan. Škola vedená, řízená a spravovaná. Pedagogika. Praha: UK, 2007, LVII, č. 3, s. 213-226, 240 s. ISSN 0031-3815.

    2006

    1. ZOUNEK, Jiří. ICT v životě základních škol. I. vydání. Praha: Triton, 2006, 160 s. Pedagogika. ISBN 80-7254-858-1.
    2. ŠŤÁVA, Jan. Školský management. In Nové přístupy ve výuce společenských věd. první. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2006, 11 s. ISBN 80-7204-457-5.

    2005

    1. REDLICHOVÁ, Jitka. Demokracie v prostředí české školy. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. Olomouc: VOTOBIA Olomouc, 2005, s. 310-313. ISBN 80-7220-246-4.
    2. SEDLÁČEK, Martin. ENIRDEM. Nosná platforma pro mnohostranný rozvoj školského managementu. Pedagogika. Praha: PedF UK, 2005, roc. 55, č. 2, s. 176-180. ISSN 0031-3815.
    3. POL, Milan, Justina ERČULJ, E. VERBIEST, M. NOVÁK, K. MALMBERG, P. MAHIEU a D. OLDROYD. ESIST Symposium. 2005.
    4. ZOUNEK, Jiří. ICT and the Czech School Culture: on the Preliminary Stage of a Research Project. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, s. 1-7.
    5. ZOUNEK, Jiří. ICT in management of Czech primary schools from point of view of heads. In Dealing with Diversity: a Key Issue for Educational Management. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 62-63. ISBN 80-210-3821-7.
    6. POL, Milan a Bohumíra LAZAROVÁ. Poznatky výzkumů pro praxi vedení škol. Zkušenosti z projektu Profile. In Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov. Bratislava: Pedagogická fakulta UK Bratislava, 2005, s. 97-102. ISBN 80-969-146-2-6.
    7. VLČKOVÁ, Kateřina. Pracovní motivace z hlediska řízení v podmínkách školy. 1. vyd. Brno: FF MU, 2005, 56 s. Školní management.

    2004

    1. POL, Milan. Ke konceptům rozvoje školy a jejich implikacím pro řízení a správu škol. In Mezinárodní konference Všeobecné vzdělávání pro všechny. Praha: MŠMT ČR a Pedagogické muzeum J. A. Komenského v Praze, 2004, s. 200-207, 9 s. ISBN 80-901461-7-1.
    2. POL, Milan. Vývoj českého školství a poradenství rozvoje škol. 2004.

    2003

    1. ZOUNEK, Jiří. K roli ICT v klíčových oblastech fungování školy a její kultury. In 11. konference ČAPV: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání: Sborník referátů. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, s. 1-7, 8 s.

    2000

    1. POL, Milan a Milada RABUŠICOVÁ. Changes in Czech education - an improvisation or managed process? The case of launching school governing bodies into the practice. Edinburgh, Skotsko: European Conference of Educational Research, 2000. 1.

    1997

    1. POL, Milan. Management of Czech Schools: with or without Teachers´ Participation? Brno: RSS CEU, 1997, 65 s. aa.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 12. 5. 2024 06:14