Přepnout na evidenci publikací, které mě citují.
GRŮZOVÁ, Lucie a Zora SYSLOVÁ. Dvouleté dítě v předškolním vzdělávání. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 64 s. ISBN 978-80-210-8114-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8114-2015.
Bibliografie
Allen, K., E., & Marotz, L. R. (2002). Přehled vývoje dítěte od prenatálního období do 8 let. Praha: Portál.
Čáp, J. (1996). Rozvíjení osobnosti a způsob výchovy. Praha: ISV.
Dohnalová, J. (2015). Interakce dětí ve věku do tří let v neformálním vzdělávání (Bakalářská práce). Brno: MU.
Eurydice. (2010). Vzdělávání a péče v raném dětství v Evropě: překonávání sociálních a kulturních dovedností. Dostupné z http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/098CS.pdf
Europien commisson. (2011). Communication from the commission. Brussel. Dostupné z http://eur-lex.europa.eu
Grůzová, L. (2015). Vzdělávání dětí do tří let. (Nepublikovaná disertační práce).
Helus, Z. (2009). Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál.
Horká, H., & Syslová, Z. (2011). Studie k předškolní pedagogice. Brno: MU.
Horká, H., Kratochvílová, J., & Grůzová, L. (2013). Vnímání profesní role vysokoškolského učitele experta a začátečníka. In Vysokoškolský učitel´ - pozícia medzi vyučovaním a výskumom.
Kodetová, K. (2015). Dvouleté děti v mateřské škole (Bakalářská práce). Brno: MU.
Koch, J. (1986). Výchova kojence v rodině. Praha: AVICENUM.
Kolláriková, Z., & Pupala, B. (2001). Předškolní a primární pedagogika, Praha: Portál.
Kopřiva, P., Nováčková, J., Nevolová, D., & Kopřivová, T. (2008). Respektovat a být respektován. Český Těšín: FINIDR.
Koťátková, S. (2005). Hry v mateřské škole v teorii a praxi. Praha: Grada.
Krejčová, V., & Kargerová, J. (2011).  Vzdělávací program Začít spolu: metodický průvodce pro I. stupeň základní školy. Praha: Portál.
Kucharská, A., & Švancarová, D. (2004). Bezstarostné roky? Praha: Scienta.
Kuchařová, V., Svobodová, K., Ettelerová, S., & Nešporová, O. (2006). Síť zařízení denní péče o děti předškolního věku v ČR. Praha: VÚPSV.
Kuchařová, V. (Ed.). (2009). Péče o děti předškolního a raného školního věku. Praha: VÚPSV.
Kučeráková, L. (2013). Rozvoj jemné motoriky u dětí ve věku od 2 do 3 let (Bakalářská práce). Brno: MU.
Langmeier, J., Langmeier M., & Krejčířová, D. (1998). Vývojová psychologie s úvodem do vývojové neurofyziologie. Praha: H&H.
Matějček, Z. (2005). Prvních 6 let ve vývoji a výchově dítěte. Praha: Grada Oublishing.
Matějček, Z. (2008). Co děti nejvíc potřebují. Praha: Portál.
Matějček, Z., & Dytrych, Z. (1999). Nevlastní rodiče a nevlastní děti. Praha: Grada Publishing.
Meijer,L., Turchetti, P., & Gereo, E. (2011). Trends in European education during the last decade. Statistics in focus: Population and social conditions.
Mertin, V., & Gillernová, I. (2010). Psychologie pro učitelky mateřské školy. Praha: Portál.
OECD. (2012). Quality Matters in Early Childhood Education and Care: Czech Republic.
OECD. (2006). STARTING STRONG II: Early Childhood Education and Care. Paris: OECD. OECD. (2001). Network on Early Childhood Education and Care’s “Survey for the Quality Toolbox and ECEC Portal”.
OMEP. (2013) Istanbul declaration. Dostupné z http://www.unicef.org/earlychildhood/files/istanbul-declaration_-_Jan_2013-english.pdf
Publishing. Dostupné z www.oecd.org/newsroom/37425999.pdf
Opravilová, E. (2010). Výchova dítěte do tří let. Studie.
Opravilová, E., & Kropáčková, J. (2005). Studijní texty k předškolní pedagogice s úvodem do pedagogiky. Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta.
Paloncyová, J., Barvíková, J., Kuchařová, V., & Peychlová, K. (2014). Nové formy denní péče o děti v České republice. Praha: VÚPSV. Dostupné z http://praha.vupsv.cz/Fulltext/vz_381.pdf
Paloncyová, J., Barvíková, J., Kuchařová, V., Svobodová, K., & Šťastná, A. (2013). Systém denní péče o děti do 6 let ve Francii a v České republice. Praha: VÚPSV. Dostupné z http://praha.vupsv.cz/Fulltext/vz_356.pdf
Pelikán, J. (1995). Výchova jako teoretický problém. Ostrava: Amosium servis.
Piaget, J., & Inhelderová, B. (1997). Psychologie dítěte. Praha: Portál.
Program výchovné práce pro jesle a mateřské školy. (1984). Praha: SPN.
Průcha, J., Walterová, E., & Mareš, J. (2009). Pedagogický slovník. Praha: Portál.
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha: Portál.
Příhoda, V. (1983). Ontogeneze lidské psychiky. Praha: SPN.
Rámcový program pro předškolní vzdělávání. (2005). Věstník MŠMT, 61(2).
Říčan, P. (2004). Cesta životem. Praha: Portál.
Severová, M. (1982). Hry v raném dětství: studie o jejich vývoji a motivaci. Praha: Academia.
Slentz, K., & Krogh, S. (2013). Teaching young children – contexts for learning. New York: Routledge.
Splavcová, H. (2014). Dvouleté děti už v mateřinkách jsou: Jen podmínky tomu často neodpovídají. Učitelské noviny, 117(46).
Sylva, K., Melluish, E., Sammons, P., & Siraj-Blatchford, I. (2007). Effects of early childhood education in England: differential benefits. Paper presented at the Biennial Meenting of the Society for Research in Child Development. Boston: Massachusetts.
Šebestová, V., & Švarcová. J. (1996). Marie Montessori: aktuálně. Praha: Vyšší pedagogická škola a střední pedagogická škola a gymnázium.
Šulová. L. (2005). Raný psychický vývoj dítěte. Praha: Karolinum.
Těthalová, M. (2015). Dvouleté děti ve školce? Byli jsme se podívat. Informatorium 3–8, 23(3), 14–15.
Václavík, V. (1997). Cesta ke svobodné škole: kapitoly ze srovnávací pedagogiky. Hradec Králové: Líp.
Vágnerová, M. (2012). Vývojová psychologie: dětství a dospívání. Praha: Karolinum.
Vašutová, J. (2004). Profese učitele v českém vzdělávacím kontextu. Brno: Paido.
Vláda ČR. Analýza podmínek a možností zařazení dětí od dvou let věku do mateřských škol a vyhodnocení dalšího řešení rozšíření péče o děti do tří let. Dostupné z http://www.vlada.cz/assets/media-centrum/aktualne/Analyza-podminek-a-moznosti-deti.pdf
Vyhláška č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých.
Zákon č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů.