SC4BK_CJAJ Angličtina pro sociální pedagogy 1

Pedagogická fakulta
jaro 2014
Rozsah
0/0/1.2. 14 hodin. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Radka Mlýnková (přednášející)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (přednášející)
Mgr. Jana Kollárová (pomocník)
Mgr. Markéta Oplatková Plocková (cvičící)
Mgr. Daniela Dvořáková (pomocník)
Mgr. Jiřina Hrbáčková (pomocník)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (pomocník)
Mgr. Veronika Vávrová (pomocník)
Garance
Mgr. Radka Mlýnková
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SC4BK_CJAJ/OS01: Pá 14. 3. 8:25–11:55 učebna 21, 15:45–19:15 učebna 21, Pá 11. 4. 8:25–11:55 učebna 21, Pá 23. 5. 12:05–13:45 učebna 21, R. Mlýnková
SC4BK_CJAJ/OS02: Pá 14. 3. 8:25–11:55 učebna 24, 15:45–19:15 učebna 24, Pá 11. 4. 8:25–11:55 učebna 24, Pá 23. 5. 12:05–13:45 učebna 24, J. Vacek
SC4BK_CJAJ/T01: St 26. 2. až So 31. 5. St 8:30–10:05 Učebna S1 (36a), M. Oplatková Plocková, Nepřihlašuje se. Určeno pro studenty se zdravotním postižením.
Předpoklady
CJV_AJA2k Vstupní test A2 - AJ || CJV_AJA2 Vstupní test A2 - AJ
Předpokladem pro zapsání tohoto předmětu, který je vyučován na úrovni B1 (podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky),je znalost anglického jazyka minimálně na úrovni A2+ a výše.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Předmět si zapíší pouze studenti, kteří úspěšně absolvovali Vstupní test na úrovni A2 (ERR). Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
In the compulsorily-optional English for Social Educators, students will consolidate their language skills from secondary school on B1 level, and develop some academic skills in English (specialist oral presentation, academic writing, supporting arguments, discussion, etc.). Students will gradually develop their specialist vocabulary focused on terminology connected to the field of education and social education/social work. They will also revise grammar on B1 level.
Osnova
  • SC4BK_CJAJ Angličtina pro sociální pedagogy
  • CONSULTATION 1
  • 1) Course instructions and requirements. E-learning materials (Texts and other materials in: Studijní materiály SC4BK_CJAJ - Učební materiály). Odpovědníky.
  • 2) Topic 1: Education. Tertiary Education. Czech vs. British System of Education. Vocabulary practice.
  • CONSULTATION 2
  • 1) Topic 2: Interpersonal relationships. Ages and Stages. Building Bridges. 2) How to prepare a successful presentation, presentation tips
  • CONSULTATION 3
  • 1) Topic 3: Current Problems in Czech Schools. 2) Topic 4: Current Issues in the World.
  • CONSULTATION 4
  • Final presentations – each student is going to present his presentation introducing himself/herself, his/her field of study, his/her current profession (4-5minutes). Second part of the presentation consists of giving a summary of an interesting text connected to the students’ field of study (4-5minutes).
  • GRAMMAR REVISION
  • Self-study materials available in IS – Studijní materiály předmětu SC4BK_CJAJ - Učební materiály – Grammar
Literatura
    povinná literatura
  • E-learning resources in IS.MUNI.CZ
    doporučená literatura
  • SWAN, Michael a Catherine WALTER. The good grammar book : a grammar practice book for elementary to lower-intermediate students of English : with answers. Oxford: Oxford University Press, 2001, 324 s. ISBN 0194315193. info
  • GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
    neurčeno
  • MURPHY, Raymond. Essential grammar in use : a self-study reference and practice book for elementary students of English : with answers. Second edition. Cambridge: Cambridge University Press, 1997, 300 s. ISBN 0521559286. info
Výukové metody
Activities and tasks developing students' language skills and competencies, class and group discussions, vocabulary practice, presentation and soft skills practice, opinion and information sharing, giving arguments, critical thinking, etc.
Metody hodnocení
REDIT REQUIREMENTS
1) Attendance and active participation in the consultations - 2 absences are admitted
2) Careful preparation for each consultation - submitting homework in due time
3) Oral presentation (8-10 min. long, introducing myself, my field of study, my profession + summary of an article connected to the field of study)
4) Final exam test- 65% passmark.
The student who has not completed and submitted continuous tasks during the particular semester cannot be allowed to sit the final exam.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Základní studijní materiály a sylabus předmětu dostupné v IS - Studijní materiály předmětu. Dopustí-li se student při skládání závěrečného testu nemorálního jednání jako je používání různých nepovolených pomůcek ("taháků", komunikačních zařízení aj.), opisování, vynášení/pořizování kopií zadání testů anebo jednání narušujícího průběh testu, vyučující může takového studenta vykázat z učebny a hodnotit "F". V případě závažného přestupku bude dán podnět disciplinární komisi k zahájení disciplinárního řízení.
Další komentáře
Studijní materiály
Poznámka k ukončení předmětu: Pro úspěšné ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly, jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Jazykový kurz není určen pro začátečníky.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět bude zapsán po udělení zápočtu za Vstupní test CJV_AJA2k, který si student zapíše v podzimním semestru,test na úrovni A2 složí v lednu, a poté absolvuje předmět SC4BK_CJAJ v jarním semestru. Počet míst v kurzu je limitován kapacitou pracoviště.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020.