15. 8.
2012
V aplikaci pro evidenci stáží a pobytů byla zveřejněna první část plánovaných změn. Vývojový tým Informačního systému MU (IS MU) nově přidal možnost evidovat koordinátora a dokumenty vztahující se k pobytu u zahraničních studijních pobytů.
Nyní může student v aplikaci určit, kdo je tzv. koordinátorem neboli pověřenou osobou pro jeho pobyt v kolonce "Koordinátor pobytu na domovské instituci". Pro výběr se nabídnou osoby, které stanovila fakulta.
Obr. 1: Výběr koordinátora.
Dále může připojit jednotlivé dokumenty, bez nichž není možné stáž realizovat (např. Transcript of Records, Training Agreement, Learning Agreement, …) v sekci "Dokumenty ke stáži", kam nahraje jejich elektronickou (naskenovanou) verzi. Dokumenty jsou vyžadovány pouze ve formátu PDF.
Obr. 2: Připojení dokumentů ke stáži.
V další fázi úprav bude přidána i volba pro nahrání a následné uznání předmětů v agendě Uznávání.
S touto aplikací souvisí také nová agenda Úřadovny, která byla pro evidenci zahraničních pobytů nastavena každé fakultě na míru. V této agendě budou v rámci jednoho spisu ke každé stáži evidovány jednotlivé dokumenty a předměty, které byly v rámci zahraničního pobytu odstudovány, včetně potvrzení cizí školy.
Aplikace je dostupná přes Osobní administrativa -> Student -> Stáže a pobyty (platí pro novou titulní stranu agendy Student).
Pokud používáte původní verzi agendy Student, najdete aplikaci v Osobní administrativa -> Personální - > Evidence údajů o stážích, studijních a pracovních pobytech.
15. srpna 2012