Novinky a zajímavosti ze světa IS MU

RSS Máte-li zájem, přihlaste se k odběru novinek e-mailem. Novinky můžete odebírat také pomocí RSS nebo si zařaďte blog mezi sledované, pokud jste uživatel IS MU.
This blog is written by
PhotographsFI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Old posts
Category
Blog owners: FI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Right to read: anyone on the Internet, a specific group of users: FI:CVT FI
Right to post comments: a specific group of users: FI:CVT FI
11. 2.
2013

Třídění poznámkových bloků

  • RSS
Interesting | 2 | 2
Novinky – e-learning

Poznámkové bloky v Záznamníku učitele slouží učitelům jako záznamové archy na vložení bodů, známek či poznámek v podobě textového řetězce studentům. Vývojový tým Informačního systému MU (IS MU) nyní zavedl třídění bloků podle jejich účelu do několika kategorií a usnadnil tak orientaci v blocích.

Kategorie poznámkových bloků se liší podle toho, k jakému účelu, resp. v jaké aplikaci, byl blok vytvořen. Pokud se poznámkový blok vytvoří přes konkrétní aplikaci, dostane specifickou zkratku a podle ní se zařadí do kategorie. Kategorie poznámkových bloků jsou dle nového třídění následující:

  • Učitelem definované bloky – vytvořené učitelem přímo v aplikaci Poznámkové bloky.
  • Autosuma – všechny autosumarizační bloky.
  • Odpovědníkové bloky – obsahující bodové hodnocení z odpovědníků.
  • Odevzdávárnové bloky – vzniklé po založení Odevzdávárny v aplikaci na správu Odevzdáváren.
  • Bloky diskusních fór – pro hodnocení přes tematická diskusní fóra.
  • Docházkové bloky – sloužící na evidenci docházky vytvořené v aplikaci na evidenci docházky.

Třídění bloků nemá jenom estetickou funkci, umožňuje také provádění operací na vybrané skupině bloků.

Obr. 1: Třídění poznámkových bloků.

Informace o třídění poznámkových bloků naleznete i v Nápovědě.

11. února 2013

Not read yet0 commentspermalink
« Služby Google Apps a Microsoft Office 365 v IS MU (22. 1. 2013 13:16) | Elektronické uznání předmětů ze zahraničních pobytů » (11. 2. 2013 10:38)

No comments have been posted yet.