ZURn6404 Training of Communication and Management Skills

Faculty of Social Studies
Autumn 2020
Extent and Intensity
0/2/0. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Anna Luštická (seminar tutor)
Guaranteed by
doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Department of Media Studies and Journalism – Faculty of Social Studies
Contact Person: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Supplier department: Department of Media Studies and Journalism – Faculty of Social Studies
Timetable
Fri 14:00–15:40 AVC
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Předmět dává studentům prostor trénovat a zlepšovat své komunikační a manažerské dovednosti. Hlavní náplní semináře jsou tedy praktická cvičení. Cílem předmětu je, aby si studenti vyzkoušeli a následně reflektovali různé komunikační situace, týmovou spolupráci a vedení projektů.
VÝUKA V PS 2020: Vzhledem k epidemiologické situaci se celý kurz koná online v aplikaci ZOOM v čase dle rozvrhu. Odkazy pro připojení na jednotlivé lekce jsou vloženy do Interaktivní osnovy kurzu.
Syllabus (in Czech)
  • Zásady efektivní komunikace
  • Interní komunikace
  • Týmové role
  • Leadership a týmové role
  • Projektový management
  • Vedení porad
  • Prezentace projektů
Literature
    recommended literature
  • GRIFFIN, Ricky W. and Gregory MOORHEAD. Organizational behavior : managing people and organizations. Ninth edition. Australia: South-Western Cengage Learning, 2010, xxvi, 582. ISBN 9780547167336. info
  • HAZDRA, Adam. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 9788024747118. URL info
  • HRKAL, Marek. Odprezentuj : průvodce přípravou prezentace. Illustrated by Marek Anděl - Remi Pavlovská. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2018, 223 stran. ISBN 9788026508106. info
  • OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Translated by Hana Škapová. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007, 223 s. ISBN 9788072611546. info
  • ADAIR, John a Peter REED. Ne šéf, ale lídr. Bizbooks, 2009. 208 s. ISBN 9788025124475.
Assessment methods (in Czech)
Kurz je koncipován jako seminář, účast je povinná a výuka je založena na praktických cvičeních. Podmínkou splnění předmětu je tedy docházka (případné absence je třeba omluvit prostřednictvím IS) a aktivní práce v semináři během semestru, např. zapojení do diskuze, týmová práce na zadaném projektu a také zpětná vazba a reflexe výstupů ostatních účastníků kurzu.
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course is taught annually.
The course is also listed under the following terms Spring 2021, Spring 2022, Autumn 2022, Spring 2023, Spring 2024, Spring 2025.
  • Enrolment Statistics (Autumn 2020, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/fss/autumn2020/ZURn6404