PdF:NJ2MP_1REP Reálie - projekt 1 - Informace o předmětu
NJ2MP_1REP Projekt: Reálie německy mluvících zemí 1
Pedagogická fakultapodzim 2006
- Rozsah
- 0/0/1. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D. (přednášející)
lektorka (cvičící)
Seebauer (cvičící), doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D. (zástupce) - Garance
- doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.
Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Helena Rytířová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- Das Fach "Projekt - Landeskunde" wird als integrierter Bestandteil der sprachpraktischen Übungen verstanden. Im Wintersemester liegt der Schwerpunkt in der Bewusstmachung der Prinzipien der Projektarbeit im fremdsprachlichen Deutschunterrichts, es werden die Themen gesucht, die Arbeitsgruppen gebildet und Projketplanung geschaffen.
- Osnova
- 1. Prinzipien der Projketarbeit 2. Projektarbeit im Sprachunterricht 3. Projektplanung - Ziele - Methoden - Ergebnisse/Produkte - Präsentation - Evaluation WEITERFÜHRENDE LITERATUR: JANÍKOVÁ, Věra. Nebojme se projektů ve výuce němčiny. 2006. WWW. Originální název: Nebojme se projektů ve výuce němčiny Rok vydáni: 2006 Autor: Věra Janíková Druh: Prezentace v oblasti VaV (AV tvorba, WEB aplikace apod.) WWW: http://svp.muni.cz JANIKOVA, V./McGOVERN, M. Aspekte des Hochschulfachs ;ethodik und Didaktik des Unterrichts Deutsch als fremdsprache. Brno, Masarykova univerzita, 2001. GUDJONS, H. Handlungsorientiert lehren und lernen: Projektunterricht und Schüleraktivität. Bad Heilbrunn : Julius Klinkhardt, 1986. JANÍKOVÁ, V. In der und mit der Landeskunde spielen. Fremdsprache Deutsch, 1998, Sondernummer, s. 40-42. KAŠOVÁ, J. aj. Škola trochu jinak. Kroměříž : IUVENTA, 1995. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno : Masarykova univerzita, 2006. KRUMM, H. - J. Unterrichtsprojekte – praktisches Lernen im Deutschunterricht. Fremdsprache Deutsch, 1991, č. 4, s. 4-8. MAŇÁK, J.; ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003.
- Metody hodnocení
- Selbststudium Beratung bei dem Unterrichtenden nach Bedarf Anforderungen zum Testat: ausführliche Projektplanung in schriftlicher Form
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2006/NJ2MP_1REP