Simona Bodláková
27 February at 08:54new

Dobrý den,
dne 13.2. jsem podala a zároveň zaplatila dvě přihlášky 4427749 a 4427771
Dosud bylo vše v pořádku, ale dnes se mi na účet vrátila uhrazená platba za obě přihlášky, tedy 1200 Kč, i když jsem o navrácení nežádala.
V přehledu objednávek i přihlášek mi vše ukazuje zaplaceno, ani mi nepřišel žádný informační e-mail.
Mohla bych se zeptat, jak tento problém vyřešit?
Na e-mail prihlaska@muni.cz jsem psala, ale zatím bez odezvy a vzhledem k blížícímu se termínu uzávěrky přihlášek bych potřebovala vyřešit, o co se jedná.

Předem děkuji za odpověď.
27 February at 20:51new
Dobrý den,
dnes Vám bylo na této komunikační platformě odpovězeno. Přihlášky máte obě v pořádku zaplacené.
Linda Krajsová - komunikátor přijímacího řízení
Kateřina Kropáčková
29 February at 16:19new
Dobrý den, včera večer jsem podala přihlášku 4449935 a zaroveň zaplatila (bankovním převodem). Čekala jsem, že dnes již dopoledne mi přijde oznámení, že převod peněz proběhl, ale ukazuje se mi tu, že přihláška stále vyžaduje zaplacení. Na mobilu vidím, že peníze byly odečteny. Dnes je poslední den, a tak mě tato situace zneklidňuje.. Chtěla bych se zeptat, jestli se nestala chyba, či mám ještě vyčkat. Moc děkuji.
29 February at 21:44new

Dobrý den,
jak je uvedeno při placení poplatku v e-přihlášce - zpracování platby může trvat i několik pracovních dnů, relevantní je však včasné odeslání platby. Pro jistotu nám, prosím, zašlete potvrzení o platbě na adrese prihlaska@muni.cz.

Linda Krajsová - komunikátor přijímacího řízení