změněno 23. 10. 2009 15:11 nové
Administrativa (doklady, platby atd.)
28. 2. 2009 16:15nové
Objednávka úhrady poplatku

Dobrý den,

mám chápat, že objednávka úhrady poplatku je totéž jako příkaz k úhradě k
poplatku? Objednávku jsem totiž podal až dnes, tak nevím jestli peníze dojdou
včas na účet MU. Případně, je-li něco špatně, tak jak mám postupovat dále.

Děkuji za odpověď
28. 2. 2009 16:22nové

Dobrý den,

nikoliv. Objednáním platby pouze získáte možnost zaplatit platební kartou, resp.
získáte informace potřebné k zaplacení, objednáte-li si platbu bankovním
převodem. Do dnešního dne musíte provést platbu, např. tím, že zadáte bance
příkaz k úhradě.
28. 2. 2009 17:04nové
v sekci "moje objednávky" se mně objevuje "platbu kartou provést nejde, byla již
provedena". A ani nikde nevidím jiný odkaz k zaplacení. Jak to tedy mám chápat?
28. 2. 2009 17:20nové
To musíte vědět Vy, zda jste již platbu provedl, či nikoliv. Pokud jste již
platbu kartou uskutečnil, patrně je vše v pořádku, nicméně platba nám zatím
ještě nebyla potvrzena.
28. 2. 2009 17:36nové
Platbu kartou jsem sice uskutečnil, ale po provedení transakce se objevilo, že
platba byla neplatná. Tak nevím na čem jsem. Systém hlásí, že již provedena
byla, tak mě k další platbě nepustí. Nevím tedy, zdali mám objednávku zrušit a
zkusit vše znovu. Jestliže bych objednávku zrušil a přesto by na ni přišli
pěníze, je možné zažádat o tyto peníze zpět?
28. 2. 2009 17:50nové
Pokud jste si jistý, že platba neproběhla, zrušte objednávku, objednejte znovu a
také znovu proveďte platbu. V případě zdvojené platby vzniklé v této situaci by
bylo možné případný přeplatek na Vaši žádost vrátit.