změněno 23. 10. 2009 15:11 nové
Administrativa (doklady, platby atd.)
změněno 2. 2. 2009 20:20 nové
Poplatok za prihlasku zo SR

Dobrý den,

platba ze zahraničí musí být zaplacena pouze v režimu OUR.
2. 2. 2009 20:24nové
Len by som chcela podotknut, ze minuly rok, si slovenska banka (zalezalo na
konkretnej, to je pravda) uctovala okolo tych 400,- skk.
Co mi pride ako trosku nezanedbatelna ciastka, pri cene prihlasky :)
Veronika Voleková
2. 2. 2009 21:30nové
Dobry den,
chcela som sa opytat,ze ked som zaskrtla platbu bankovym prevodom a som zo
Slovenka, ci mozem platit aj cez internet banking alebo cez postovu banku
pomocou medzinarodneho platobneho prikazu EUROGIRO?
2. 2. 2009 21:35nové

Dobrý den,

způsob platby je plně na Vás, můžete využít i oba Vámi zmíněné způsoby.
Především nezapomeňte u platby uvést Váš individuální variabilní symbol, bez
něhož není možné platbu identifikovat.
Martina Mičincová
2. 2. 2009 20:38nové
Platba za přihlášku
Dobrý den nemozem najst číslo účtu, na ktorý mám uhradiť neuhradené elektornické
prihlášky. Prosím o zaslasnie linku, na ktorom to najdem alebo číslo účtu, na
ktorý priamo pošlem peniaze.
2. 2. 2009 20:53nové

Dobrý den,

v objednávce jste zvolila platbu platební kartou, nikoliv bankovním převodem.
Chcete-li zaplatit převodem na účet, zrušte stávající objednávku platby a platbu
objednejte znovu.

Stávající objednávku zrušíte kliknutím na číslo objednávky ve Vaší e-přihlášce,
na následující stránce vyberete zobrazení podrobností k objednané platbě, poté
kliknete na "Chcete objednávku zrušit?", zaškrtnete potvrzení, že jste doposud
nezaplatila, a objednávku zrušíte.
Radka Schmolzová
3. 2. 2009 12:54nové
variabilní smybol
Dobrý den, chtěla bych se zeptat kde najdu variabilní symbol pro zaplacení
složenky. Bohužel jsem si je neopsala hned po založení přihlášek a teď je nemohu
nikde najít. Děkuji
3. 2. 2009 15:13nové

Dobrý den,

doposud jste si neobjednala platbu za žádnou z Vašich podaných přihlášek. V
e-přihlášce klikněte na "Zaplatit přihlášky" a proveďte objednávku plateb za
všechny přihlášky, které chcete zaplatit. Poté se dozvíte všechny informace k
bezproblémovému provedení platby ;-)
Martin Rucki
3. 2. 2009 20:16nové
prominutí přijímacího řízení
Dobrý den,
žádám o prominutí přijímacího řízení na obor Matematika - ekonomie (PřF) z
důvodů dobrého prospěchu z profilových předmětů. Již jsem poslal všechny
potřebné dokumenty a chtěl bych se zeptat, kdy se dozvím nebo jak se dozvím o
případném akceptování mé žádosti.
děkuji za odpověď.
3. 2. 2009 21:07nové

Dobrý den,

informace o prominutí přijímací zkoušky by se měly po vyřízení žádosti objevit
ve Vaší e-přihlášce. Pro upřesnění se můžete obrátit na studijní oddělení PřF,
kontakty viz http://is.muni.cz/studijni/.
Eva Janoušková
4. 2. 2009 17:59nové
problém se zrušením podané přihlášky
dobry den. prosím mužete mi poradit, mám takový problem... Puvodne jsem si na MU
chtela podat 3 prihlasky a ty take zaplatit. Vytvorila jsem tedy objednavku, kde
jsem ty tri polozky mela zaplatit.. Ted jsem ale zjistila, ze jednu prihlasku
musim zrusit z duvodu, ze se mi termin prijimacek kryje s jinou prijimací
zkouskou na jine fakulte.. Dala jsem tedy tuto jednu prihlasku zrusit, ale ted
nevim jak je to s tim poplatkem za prijimací rizeni... V Objednavce mam napsano
ze musim stale zaplatit vsechny tri polozky i kdyz jsem predtim jednu zrusila..
Mam celou objednavku rusit?Muzete mi poradit? dekuji. Eva Janouskova
Jan Kadlec
4. 2. 2009 18:11nové
Zruš celou objednávku a v e-přihlášce znovu zvol Zaplatit přihlášky. V Obchodním
centru si pak vybereš obory, o které máš skutečně zájem, a ty zaplatíš.
Dana Mazurková
4. 2. 2009 19:33nové
poslat ověřený výpis z účtu?
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se musí poslat po platbě provedené
převodem z účtu potvrzený výpis na právnickou a ekonomicko-správní fakultu.
Jan Kadlec
změněno 4. 2. 2009 19:36 nové

Ahoj.

Nemusí. Platbu škola zaeviduje sama a do 14 dnů se v e-přihlášce objeví
potvrzení. Na školu se nic nezasílá (a kdyby, přihláška by tě na to sama
upozornila).
Terézia Sedláčková
5. 2. 2009 11:35nové
problem s plabou
dobry den.
zalozila som si prihlasku a do kolonky sposob platby som si dala platbu kartou.
nakolko mi to stale nejde zaplatit a moju platbu to stale odmieta chcem to
zrisit a platit postovou poukazkou. objednavku som zrusila ale zmenu sposobu
platby neviem zmenit. mohli by ste mi pomoct? dakujem
Jan Kadlec
změněno 5. 2. 2009 12:21 nové

Ahoj.

Pokud ti e-přihláška u placených oborů neukazuje něco jako „Objednáno v
Obchodním centru“ a vidíš odkaz „Zaplatit přihlášky“, klikni na něj a dále
pokračuj jako minule s tím, že zvolíš platbu bankovním převodem.

Pak ti dojde mail s číslem účtu a variabilním symbolem, který vyplníš do příkazu
k úhradě v bance nebo internet bankingu.

A protože vidím, že jsi z kraje s nádherným slovenským jazykem, doplním pro
úplnost ještě toto: http://is.muni.cz/obchod/platba_ze_zahranici.pl
Jakub Kaňák
5. 2. 2009 19:29nové

Operace nebyla provedena úspěšně.
Declined in AC, Declined

Co se skrývá pod zkratkou AC? Jak je možné, že platba neproběhne úspěšně a mě
není oznámena příčina? Včera jsem poslal dotaz na obchod@muni.cz, na který mi
stále nebylo odpovězeno. Tak to zkouším zde.
Rád bych věděl, zda-li také není důležité uvést správnou adresu, na kterou je
karta registrovaná (v mém případě Velká Británie), případně další údaje
související s kartou jako například číslo vydání (tzv. issue number). Nejde mi
do hlavy, proč platba neproběhne. Peníze na účtu, údaje správně zadané a ono
nic.
Paypal by býval určitě praktičtější pro platby ze zahraničí, i když asi méně
finančně výhodný pro MU.
Jan Kadlec
změněno 6. 2. 2009 10:55 nové

Ahoj.

Kód Declined in AC znamená, že platba nebyla autorizována v autorizačním centru
bez udání důvodu.

Myslím, že proto, že karta nemá aktivované platby na internetu, příp. proto,
že banka nedovoluje poslat peníze do zahraničí. Anebo že ta karta není tvoje :)

Zkusil bych ověřit, že jsi opsal správně číslo karty a trojčíslí na zadní straně
(poblíž podpisového proužku), datum expirace (někdy i vydání) a pokud je to
vyžadováno, i jméno a adresu držitele karty.
Jan Kadlec
6. 2. 2009 10:59nové
Ještě mě napadlo, že by ta karta nemusela být v systému 3D-secure (nebo tak
nějak). Kdo tu kartu vydal? A u jaké banky?
Jakub Kaňák
změněno 7. 2. 2009 15:07 nové

"Myslím, že proto, že karta nemá aktivované platby na internetu, příp. proto,
že banka nedovoluje poslat peníze do zahraničí. Anebo že ta karta není tvoje :)"

Tuto kartu na internetu pouzivam bezne uz vice nez rok a po tu dobu se
nevyskytly zadne problemy. V UK, pokud me pamet neklame, jsou platebni karty pri
vydani automaticky otevrene pro placeni pres internet, zadne virtualni srandy a
la KB jsem nezaznamenal. V soucasnosti pobyvam ve Francii a s anglickou kartou
platim bez problemu vsude, takze 2. eventualita je pase. A karta je moje, je na
ni dokonce i moje jmeno!

Primo na strance pay.muzo.com po me chteji jen cislo karty, datum vyprseni a
bezpecnostni cislo.
Jelikoz platim kartou na internetu uz nekolik let, vim, ze v mem pripade karty
Mastro UK po me vsude chteji i cislo vydani karty, nikdy jsem se nesetkal s
jinym postupem. Je ale take pravda, ze jsem kartou neplatil na zahranicnich
serverech a kdyz, tak jen pres PayPal, takze si nejsem jist kompatibilitou; je
pravda,ze stredoevropske banky byly az donedavna paraniodnejsi nez ty zapadni a
je tudiz mozne, ze.....
(o 20 minut později)
dival jsem se na tebou zminovany standard 3d secure a dospel k mozne pricine
sveho problemu a tim je: kartu dodatecne zaregistrovanou u MasterCard nemam.
Jestli system 3d secure opravdu kontaktuje MasterCard pro zadani "SecureCode",
pak o me a me karte se nic nedozvi a platbu neprovede. Voila.

Je-li tomu tak, proc mi z autorizacniho centra neprijde zprava o teto
skutecnosti? Stejne si myslim, ze v tom ma prsty adresa, protoze se zadava
zvlast na strance obchod.muni.cz a oni tam jednotlive promenne urcite nejak
popletli, poprehazovali...(edit: pracovnik "obchodu" mi v emailu sdelil, ze
adresa pri platbe nehraje roli a ze pry moje karta muze byt pro platby na jejich
brane zablokovana - inu maestro neni visa)
Jan Kadlec
6. 2. 2009 14:26nové
Tím „karta není tvoje“ jsem myslel spíš překlep v zadávání čísla karty nebo něco
podobného, omlouvám se za zmatení.
Terézia Sedláčková
6. 2. 2009 10:30nové
no a este jedna otazka. pri internetbanking chcu odomna platobny titul.pokusala
som sa tam natukat variabilny s. ale ten sa mi tam nezmesti. tak som vybrala
cislo 386 pod ktorym je ucel vzdelavanie. lebo ani koncove cislo var.s. mi
nechce zobrat. moze to tak zostat? alebo ot bude problem?
este raz vdaka
Jan Kadlec
6. 2. 2009 10:42nové

Zahraniční platby sice nejsou můj obor…

Ale jestli se ti do běžných políček nevejde variabilní symbol, zkus ho napsat do
zprávy pro příjemce, poznámky nebo jiného „většího“ políčka spolu se svým
jménem.

Když ani to nepůjde, pošli potvrzení o platbě spolu s údaji, se kterými jsi to
poslala, na prihlaska@muni.cz, oni si s tím poradí (že, Jirko? :))
6. 2. 2009 12:50nové

Při potížích s vyplněním příkazu k úhradě, ať již papírového, nebo přes
internetbanking, se prosím obraťte na Vaši banku.

Seznam na Slovensku používaných platebních titulů naleznete například na
http://www.csob.sk/municipality-platobne-tituly.aspx. Domnívám se, že by mělo
být vše v pořádku právě po uvedení platebního titulu 386. V případě jakýchkoliv
pochybností se však obracejte výhradně na Vaši banku.

Nemáte-li v příkazu přímo kolonku pro zadání variabilního symbolu, zadejte jej
do kolonky "Specifikace platby".
Martin Rucki
5. 2. 2009 17:00nové
prominutí přijímacího řízení
Dobrý den,
Žádám o prominutí přijímacího řízení na obor Matematika- ekonomie, již sem
zaslal všechny potřebne dokumenty tzn.- pisemnou žádost, průvodku a prospěch z
profilových předmětů potvrzený ředitelstvím školy. Teď se mi na moji E-přihlašce
objevil nový odkaz s potvrzením vysvědčení ze střední školy a nevím jestli to
mám znovu posílat na fakultu nebo ne. Nebo jestli poslat všechny dokumety i s
tímto potvrzení ještě jednou.
Děkuji za odpověď.
5. 2. 2009 17:19nové

Dobrý den,

můžete se obrátit přímo na studijní oddělení PřF s dotazem, zda Vámi zaslané
dokumenty v takové formě, v jaké jste je zaslal, postačí. Kontakty viz
http://is.muni.cz/studijni/.

Studijní oddělení již Vaši žádost přijalo, nyní musíte počkat na její vyřízení.
Jana Ošmerová
26. 3. 2009 12:21nové

Dobrý den,

chci si zažádat o prominutí příjmacího řízení - obor španělský jazyk a
literatura na FF MU - ale nenašla jsem žádnou předtištěnou žádost ani nic
podobného. Nejsem si jistá, jak mám správně postupovat a co všechno by měla
žádost obsahovat.

Děkuji za jakoukoliv pomoc
26. 3. 2009 13:51nové

Dobrý den,

na FF není možné žádat o prominutí přijímací zkoušky. Všichni uchazeči o studium
musí přijímací zkoušku absolvovat.
Jan Svoboda
18. 5. 2009 16:09nové
Dobrý den, rád bych se zeptal, jak je to s promíjením přijímacího řízení na FI?
V posledním kole NSZ jsem dosáhl percentilu 78, takže jsem si vytiskl formulář
od FI, vyplnil ho pro každý obor a odeslal doporučeně na studijní oddělení FI.
Bohužel jsem tam však zapomněl zaškrtnout, z jakého důvodu požaduji prominutí
přijímacích zkoušek. Mám formuláře posílat znovu, případně mám k nim přikládat
nějakou další písemnou žádost?
Děkuji za odpověď.
18. 5. 2009 17:07nové

Dobrý den,

doporučuji Vám kontaktovat studijní oddělení FI telefonicky a své žádosti
upřesnit. Kontakty viz http://is.muni.cz/studijni/.
Zuzana Strigáčová
6. 2. 2009 15:11nové
problem s platbou zo SR
...prosim vas,trapi ma,ze uz pred 4 dnami som zaplatila za prihlasku,cez
banku,prevodom na ucet,platbu mi vsak este neevidovali...to by vsak nebol
problem,pretoze viem ze to moze trvat az 14 dni....dnes som vsak dostala mail,v
ktorom ma upozornili ze uz mi ostavaju iba 7 dni na zaplatenie....co ak sa to do
7 dni nezaeviduje,zrusia mi prihlasku??dakujem
6. 2. 2009 15:18nové

Nemusíte mít obavy, přihláška Vám zrušena nebude ;-)

Pokud nebude platba potvrzena ve Vaší e-přihlášce do 14 dní od zaplacení,
obraťte se na prihlaska@muni.cz s uvedením veškerých informací k provedené
platbě (nejlépe pošlete přímo naskenované potvrzení o zaplacení).
Zuzana Strigáčová
6. 2. 2009 15:22nové
dakujem=))
Jana Krejčová
8. 2. 2009 09:13nové
specifický symbol
Dobrý den, před týdnem jsem si založila el. přihlášku a objednala její platbu.
Dnes jsem ji chtěla zaplatit, ale zjistila jsem, že nikde nemám specifický
symbol pro zaplacení přihlášky. Není tedy nutný nebo jsem si ho zapomněla
poznamenat? Díky
8. 2. 2009 14:32nové

Dobrý den,

při platbě je třeba uvést především Váš individuální variabilní symbol.
Specifický symbol není třeba uvádět.