Numerické myšlení - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2009 - Diskuse
Martin Sádecký,
Varianta 10/2007 ot.č.30
Ahoj,nevíte někdo prosím vás jakým způsobem řešit příklad v nadpisu?
Vždy když jsem ho v nějaké variantě TSP zkoušel, nikdy jsem nemohl přijít na to,
jaká je souvislost mezi jednotlivými čísly posloupnosti.
Mockrát díky za odpověď.
Z následujících možností vyberte číslo, které se nehodí na místo otazníku:
6 (12 ≡ 30 ≡ 6 ≡ 78 ≡ 66)
6 (7 ≡ 61 ≡ 37 ≡ 85 ≡? )
a)73 b)49 c)55 d)27 e)13
Tento?
Skus sa zamysliet, co maju cisla v prvej zatvorke spolocne so 6.
Su nou bezozbytku delitelne.
Teraz sa pozri na druhu. Je to rovnaky princip. Ale je v nom jeden maly rozdiel
- cisla su delitelne 6, zvacsene o 1.
A ty hladas cislo, ktore sa na to miesto NEhodi.
:)
Martin Sádecký,
No 27, že jo :)
Teď už je mi to jasné. Já tam pořád něco přičítal a odečítal a pořád to
nesedělo.
Předpokládám, že stejný nebo velmi podobný princip je použit na všech otázkách
tohoto typu že?
Mockrát díky za pomoc.
Teď už je mi to jasné. Já tam pořád něco přičítal a odečítal a pořád to
nesedělo.
Předpokládám, že stejný nebo velmi podobný princip je použit na všech otázkách
tohoto typu že?
Mockrát díky za pomoc.
Ano, ono tie principy su rok od roka rovnake, prip. dost na jedno brdo.
Takze sa staci naucit, ake su to obvykle, a skusat to aplikovat.
Takze sa staci naucit, ake su to obvykle, a skusat to aplikovat.