Symbolické myšlení - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2009 - Diskuse
TSP 2008,varianta17,otázky23 a 29
prosím nemohu přijít na to jak se dělá TSP 2008 varianta 17,otázka č.29 je totady už vysvětleno,ale stále mi to není jasné.Dále si nevím rady s
ot.č.23 prosím o radu dík Sabina PS.ale s těch TSP co mají i vyhodnocení,Zuzka
mi napsala odp. na jiné otázky.Asi jsou dvojí.Dík
Mas predlohu, domcek c. 1.
Kazdy dalsi sa od neho v niecom lisi (ma tmavu strechu, nema komin, ma okno, ma
gulate dvere etc.)
Ty mas najst domceky, kt. sa lisia najviac - je na nich najviac zmien oproti
povodnemu (c.1) Co zmena, odlisnost, to akoby bod, najviac bodov -
najrozdielnejsi.
Uz sa da chapat? :)
23.
Je rozpisana o vlakno nizsie predsa, sl. Vlasakova to tam pekne vysvetlila.
Nechcem to tu kopcit bez jej suhlasu, tak tam mrkni.
výzkumu
To mas v .pdf-ku stiahnutom zo stranok MU? Alebo tu z interaktivneho testu?
(podla skusenosti, poradie sa moze prehadzat, aspon takt o bolo minuly rok)
jinde jiné?
ahoj,tady jsem ty testy nedělala,tady se dělají zvlášť testy a zvlášť se to
vyhodnocuje. Já to dělám kde se to hned vyhodnoucuje samo po testu. A je to také
na stránkách MU. Odkaz co jsem zkopírovala ti posílám a byla bych ráda kdyby jsi
měla tu trpělivost a pokud znáš odpovědi mi odpověděla. Moc děkuji Sabina
Ano, to, na co davas odkaz je interaktivne testovanie :) na to som sa pytala
predtym.
Takze sa vlastne pytas na otazky c. 22 a 28. v klasickom .pdf TSP.
A pozeram na to, ak na nieco pridem, napisem urcite :)mi poslala odkaz nerozumím těmto otázlam 14,16,19,20
K ESF - tu su percentilove hranice z min. roku -
http://is.muni.cz/do/1456/uredni_deska/4375006/Prijimaci_komise_2008_zapis.pdf
Na strankach MU v sekcii k prijimackam su statistiky TSP - kolko bodov z ktorej
varianty bolo treba na aky percentil, tak ked tak si to porovnaj.
So studiom na ESF prilis skusenost nemam, tak neviem posudit. Ale take mikro a
makro je celkom pojem :))
Pokial mas problemy s ulohami, mozno by ti nejaky kurz mohol pomoct - naviest
ta, ako sa riesia iste typy prikladov, ako sa rychlo zorientovat, etc. To si ale
musis zvazit sama, imo to na skodu byt nemusi ;)
a prejst par vysledkov... (ptz neviem nakolko je tu povolene cosi o tom pisat
;))
ok, tak to skusim :)
14.
zle napisane :) spravne riesenie nizsie....
16.
mocniny. cisla po stranach umocnis na 2, vzajomne spocitas, a dostanes cislo vo
stvorci.
17.
princip neviem, ale logicky by som doplnila vodorovny rad, odzadu to je -4 1 -3
0 - a tak dalej by mohlo nasledovat -2 a -1
:D velmi odborne vysvetlene, viem...
19., 20. su tu myslim kdesi v inom vlakne riesene...
34. ti jeden kolega uz vyriesil..a na zvysok sa este pozriem...
14.
mea culpa, mea maxima...
mam to zle :D
skusime iny system, dve cisla vedla seba, po scitani, davaju cislo umiestnene
nad nimi...
takze riadok dva 1+(-3)= -2 nad nimi, dalej -3+3=0 nad nimi... etc. etc.
Akurat si tusim zle prepisala tie cisla, ptz druhy riadok by mal byt
1 -3 3 -1
2 -1 -2 5 -6
spravna odpoved je a), aked to doplnis, tak to vychadza
ot. 16. var. 1.
sucet cisiel vo stvorcoch sa rovna druhej mocnine cisla stojaceho mimo :)
10+26=36 pricom 6na2 je 36 :)
moze byt?
po uhlopriecke je to dvojnasobok predchadzajuceho cisla, a striedanie znamienok
vodorovne si treba vsimnut rozdielov medzi cislami:
medzi 5 a 2 je rozdiel 3
medzi 2 a -0,4 je rozdiel 2,4
medzi -0,4 a -2,2 je rozdiel 1,8
a vsimnut si pravidelnost rozdielov - kazdy rozdiel je o 0,6 vacsi/mensi nez
predchadzajuci...
potom si vies doratat, co mas doplnit :)
TSP 2008,varianta17,otázky20a 28
tak mi ještě zbývají ot.,20,,28,44,pokud znáš odpovědi tak mi prosím ještěporaď.Dík
TSP 2008,varianta17,otázky23 a 29
v 15 variantě mi to zas nevychází,asi jsem se přehlédla,stále si nevím rady s20,ví to prosím někdo?
rozdíl 16, mezi (-7) a 1 je rozdíl 8, dále mezi 1 a (-3 ) je rozdíl 4.. tedy...
rozdíly jsou 16, 8, 4.. to už něco říká :o)
TSP 2008,varianta17,otázky,20, 28,44,
jasný díky moc a prosimtě s ot.20,,28,44, si nevíšrady,pokud ano,prosím http://www.muni.cz/study/admission/tsp
pomoz mi dík