26. 10. 2008 21:41nové
Administrativa (doklady, platby atd.)
Lukáš Horák
28. 2. 2010 09:28nové
Chybný účet?
Dobrý den moje přihlášky s číslem 3196441,3183545 dosud nejsou uvedeny jako
zaplacené. Platil jsem 23.2, ovšem v pátek jsem se dozvěděl, že obě platby mi
byly vráceny z důsledku špatně uvedeného účtu. Jsem si celkem jistý, že účet byl
napsaný správně. Platby jsem zopakoval 27.2, všeschny údaje byly správně
uvedené. Co mohlo být špatně s původní složenkou? Co dělat když se mi vrátí(po
datu 28.2) i druhá odeslaná složenka? JSem poměrně zoufalý jelikož jsem už
platil dvakrát a velice velice nerad bych kvůli nějaké administrativní chybě
přišel o svoje přihlášky. Děkuji předem za vyřízení.
28. 2. 2010 10:18nové

Dobrý den

v prvé řadě Vám doporučuji jakékoliv osobní údaje včetně čísel přihlášek NEPSAT
veřejně do diskusního fóra. Obracejte se na prihlaska@muni.cz.

Pokud Vám byla Vaše složenka vrácena, informujte se na důvod. Pokud to pošta
nezdůvodní, můžete to reklamovat.

Kdyby se skutečně stalo, že Vám bude vrácena i druhá platba, obraťte se na
prihlaska@muni.cz, vysvětlete situaci a pokus o zaplacení doložte zasláním
ústřižku složenky od nezdařené platby. Věřím však, že nyní se již platba zdaří a
do několika pracovních dnů bude potvrzena ve Vaší e-přihlášce.