Specifické dotazy - Ekonomicko-správní fakulta - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2013 - Diskuse
Navazující magisterské studium
kompresor- Navazující magisterské studium
Dobrý den, můžu si dát přihlášku na navazující magisterské studium na Ekonomicko-správní fakultu obor finance (kombinované studium), i když nemám splněny předměty jako jsou např. Mikroekonomie 1, Makroekonomie 1? Jsem studentka Právnické fakulty. Děkuji za radu.
4. 3. 2013 09:10.48, Barbora Kachyňová (stud PrF MU), učo 378900- Re: Navazující magisterské studium
Dobrý deň, v podmienkach k prijímciemu konaniu na ESF nie je nikde uvedené, že musíte mať absolvované nejaké určité Bc. štúdium, príp. mať absolvované určité predmety. Prijímacie skúšky sú "odborné", tzn. sa vychádza zo znalostí, ktoré by ste získali počas klasického Bc. štúdia na ESF. Ale prihlásiť sa môžete aj ako absolvent inej fakulty, je na Vás ako skúšky zvládnete.
4. 3. 2013 09:13.25, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351- Re: Navazující magisterské studium
Dobrý den,můžu se zeptat, jaký počet bodů byl nutný k přijetì na Podnikovou ekonomiku a management na prezenčnì formu studia a na kombinovanou?Děkuji. Bartošìková
22. 4. 2013 20:01.50, , učo- Re: Navazující magisterské studium
Dobrý deň, zápis prijímacej komisie z vlani nájdete na http://is.muni.cz/do/econ/uredni_deska/PrijRiz/33725424/Prijimaci_komise_nav_2012-13_NMGR_zapis.pdf Prosím, berte to ako orientačné údaje, rozhodne sa na dané bodové hdonoty nedá spoliehať tento rok.
22. 4. 2013 20:03.42, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351- Reakce na odkaz