8. 11. 2010 16:17nové
Dotazy specifické pro přírodovědeckou fakultu.
Miriama Švihoríková
22. 2. 2014 16:43nové
Počet študentov
kompresor
Počet študentov
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, že aký približný počet študentov príjmu na
odbor Lekárska genetika a molekulárna diagnostika? ďakujem za odpoveď.
22. 2. 2014 16:43.13, , učo

Re: Počet študentov
Dobrý deň,

fakulta zverejnila tento dokument ->
https://is.muni.cz/do/sci/uredni_deska/Nejvyssi_mozny_pocet_uchazecu_2014_2015.pdf

Príp. by vás mohli zaujímať štatistiky z minulých rokov ->
http://is.muni.cz/do/rect/metodika/stud/prijriz/zpravy/podminky/
22. 2. 2014 16:57.28, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351

Re: Počet študentov
Dobrý den,
jsem nepřijata z důvodu nedostačující kapacity oboru, konkrétně obor biochemie.
V přihlášce mám: Pořadí (1-15 prominuta PZ)	177.

Zajímalo by mě, jak to tedy letos je, protože když si rozkliknu dokument
"Nejvyšší možný počet uchazečů přijímaných ke studiu v akademickém roce
2014/2015"
vidím u biochemie max 210.

Je tedy šance po dnešním zasedání komise se ještě dostat? Nějak tomu teď
nerozumím. Nebo budu muset počkat až do toho srpna?

A ještě prosím, kolik se letos hlásilo na biochemii uchazečů? a kolik jich bylo
tedy přijatých?

Děkuji za odpoveď.
19. 5. 2014 11:19.58, , učo

19. 5. 2014 11:51nové

Dobrý deň,

číslovka 210 sa týka _programu_ "Biochemie".
(zdroj
https://is.muni.cz/do/sci/uredni_deska/Nejvyssi_mozny_pocet_uchazecu_2014_2015.pdf)

V tomto študijnom programe sú realizované celkom 2 študijné odbory, a to:
- Biochemie
- Chemoinformatika a bioinformatika
(zdroj http://www.sci.muni.cz/cz/PriBc/Otevirane-obory)

Takže hodnota 210 neplatí len pre váš odbor.

Taktiež, jedná sa o najvyšší možný počet, tzn. horný strop. Nie povinný
_minimálny_ počet.

Komisia zasadala 16.5.2014, tzn. v piatok a hneď v piatok boli zverejnené jej
výsledky vo vašich prihláškach.

Počty prihlásených a prijatých nemáme zatiaľ k dispozícii (štatistika sa
spracováva až na prelome októbra a novembra). Ak sa mi ich podarí získať,
zverejníme to tu.