Specifické dotazy - Lékařská fakulta - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2015 - Diskuse
Jiří Domanský,
Šance na přijetí na VL
kompresor- Šance na přijetí na VL
Dobrý den, Chtěl jsem se zeptat, jestli mám šanci být dodatečně přijat na VL, když jsem dva body pod čárou (tj. 71 bodů) Děkuji za odpověd
17. 6. 2015 10:52.20, , učo- Re: Šance na přijetí na VL
Dobrý den, nezlobte se, ale to Vám nyní nikdo neřekne, nemůže to nikdo vědět. Záleží, kolik studentů se dostaví k zápsiu, zapíše, jak velká proluka by vznikla...
17. 6. 2015 11:04.59, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351- Re: Šance na přijetí na VL
To samozřejmě chápu, přesto by mě zajímal Váš osobní názor, vzhledem k počtu přijatých a zapsaných studentů z minulých let. Děkuji za odpověď
17. 6. 2015 11:32.29, , učo- Re: Šance na přijetí na VL
Na roky minulé nelze pohlížet. Jednak neznáme proměnnou, která zastupuje studenty s vícero přihláškami a ani jejich preference, také MŠMT tlačí na snižování počtů přijímaných studentů v posledním čase mnohem markantněji... Přijatých bylo 613 studentů (včetně těch bPZ). Studentů s 72 bodmi je 614 - 642, poté následuje "vaše" skupinka, se 71 body, pozice 643 - 685. Tzn. by se muselo nezapsat cca 300 studentů (požadovaný počet prváků je cca 380, přijato bylo 613). Nakolik je to reálné... Opravdu nevím.
17. 6. 2015 12:25.51, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351
Jiří Domanský,
Mám ještě jeden dotaz, našel jsem 2 dokumenty o počtu přijatých lidí na VL v
roce 2014 a zaujala mě značná diskrepance mezi oběma čísly. Můžu se zeptat, jaký
z těch zdrojů jde brát jako berná mince?
Dobrý den,
první odkaz je statsitika zpracována rektorátem MU, druhá statistika je "z
dílny" fakulty.
Diskrepance může být, co do některých hodnot, způsobena odlišnou metodikou při
jejich vytváření.
Třeba položka "přijatí uchazeči".
Minulý rok fakulta prominula přijímací zkoušku 147 uchazečům. Řádně bylo, po
přijímacím řízení, přijato 472 uchazečů = 619 (viz dokument z dílny fakulty).
Statistika z RMU zahrnuje výsledek přijímacího řízení pro všechny relevantní,
tzn. i případné cizojazyčné obory (VL je realizován i v anglickém jazyce).