8. 11. 2010 16:05nové
Dotazy specifické pro filozofickou fakultu.
Pavlína Bucková
23. 7. 2016 11:39nové
studium Německý jazyk a literatura

Dobrý den,

ráda bych se zeptala jestli obor Německý jazyk a literatura se dá studovat i v kombinované formě. Dívala jsem se na stránky MU a nikde jsem tuto možnost nenašla. Pokud to lze, myslíte, že bych mohla zažádat a změnu formy studia z prezenční na kombinovanou? Jsem přijata na dvouobor: Německý jazyk a Hospodářská zpráva. Vím, že dvouobory se dálkově studovat nedají, tudíž bych studovala jen Německý jazyk.
Věc se má tak, že již jednu vysokou školu studuji a chci ve studiu pokračovat. Zároveň bych však ráda studovala na filozofické fakultě, ale vím, že studovat dvě školy prezenčně je časově náročné a v mém případě nemožné.

Děkuji za odpověď
23. 7. 2016 14:29nové

Dobrý den,

NJ je možné studovat i v kombinované formě studia (viz web FF http://www.phil.muni.cz/wff/home/prijimaci/bakalarske/index_html a tam seznam oborů nebo podmínky...)

Napište si, co nejdřív žádost na FF a požádejte o změnu oboru z NJ+HoPo na NJ v kombi formě.
Pavlína Bucková
24. 7. 2016 10:17nové

Děkuji za odpověď

Ještě bych se ráda zeptala:Je pravda, že můžu studovat dvě vysoké školy zdarma, když jsem se ke studiu přihlásila hned po maturitě (na jednu školu) a rok po tom (na druhou). Ale kdybych se na druhou školu přihlásila dva roky po tom, tak už bych si tu druhou musela platit, je to tak?

Děkuji
24. 7. 2016 11:35nové

Můžete studovat tolik VŠ/fakult/oborů, kolik si jen přejete (a budete stíhat).
Za souběžné studium se nic neplatí.
Také se nic neplatí v závislosti na tom, KDY začnete VŠ studovat.

Teorie, že "bezplatné" studium na VŠ máte pouze, pokud začnete do 1-2 let po maturitě je nesmysl.

Poplatky spojené se studiem jsou v zásadě dvojího typu - za delší studium (pokud studujete v jednom konkrétním studiu déle, než je bezplatná doba pro jeho studium)