Thread: Studium na MU/
Lucie Šiborová
24/5/2016 12:14new
Poplatek za studium

Dobrý den,

prosím, kde mohu zjistit, kolik dnů jsem byla vedena jako student MU? Jednalo se, myslím, o neúspěšné studium. Trvalo 2 semestry v letech 2011-2012. Nyní jsem přijata do bakalářského studia v kombinované formě na Pedagogickou fakultu a chtěla bych vědět, zda budu něco doplácet nebo ne. Četla jsem, že v standardní době, tedy 3 roky + 1 rok prodlouženého studia( bráno jako 4 standardní roky vzhledem k platbě za studium) je to bez poplatku. Do toho bych se měla vlézt, ale je možné, že mi tam nějaké dny budou přebývat. Tak by mě zajímalo kolik to je a případně kolik bych musela na závěr studia platit. Předpokládám, že nynější studium prodlužovat nebudu.

Děkuji.
24/5/2016 13:23new

Dobrý den,

máte odstudováno 481 dnů (tj. 1 r., 3 měs., 24 d.)
Studium bylo ukončeno, ne však Vámi, ale ze strany fakulty - takže až na podzim, při kontrole splnění podmínek mezi 2. a 3. semestrem.
Lucie Šiborová
24/5/2016 15:02new
To znamená, že bych si musela zaplatit ty 3 měsíce a 24 dní že? Dokážete mi říct, kolik by to bylo? Slyšela jsem, že se snad musí zaplatit celý další semestr...jestli je to pravda?
Děkuji. Pěkný den.
Lucie Šiborová
24/5/2016 15:14new
Tak jsem se právě dovolala paní na Ped, která to má na starosti. :) Vše mi vysvětlila. Děkuji i Vám!
last modified 24/5/2016 15:29 new

Poplatek je vyměřen v první den překročení doby, a je vyměřván na 6 mesíců. Můžete požádat o alikvótní snížení, resp. splátkový kalendář (měěsíční) a po absolutoriu není nutné dále platit.

Poplatek na PdF od září 2016 viz http://www.muni.cz/media/docs/1132/Statut_MU271015-zmeny.pdf -> str. 2, 1. sloupec.

Studium se počítá na dny, ode dne zápisu, do dne ukončení.
Teoreticky byste mohla ušetřit 2-3 odstudované měsíce, a to pokud se nezapíšete v řádném termínu před létem, ale až v náhradním termínu, začátkem září.

ed. Tak, rozepsaný příspěvek mi uložilo až po reakci, ale už ho tady nechám.
Monika Markéta Šmídová