Studium na MU - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2016 - Diskuse
Poplatek za studium
Dobrý den,
prosím, kde mohu zjistit, kolik dnů jsem byla vedena jako student MU? Jednalo se, myslím, o neúspěšné studium. Trvalo 2 semestry v letech 2011-2012. Nyní jsem přijata do bakalářského studia v kombinované formě na Pedagogickou fakultu a chtěla bych vědět, zda budu něco doplácet nebo ne. Četla jsem, že v standardní době, tedy 3 roky + 1 rok prodlouženého studia( bráno jako 4 standardní roky vzhledem k platbě za studium) je to bez poplatku. Do toho bych se měla vlézt, ale je možné, že mi tam nějaké dny budou přebývat. Tak by mě zajímalo kolik to je a případně kolik bych musela na závěr studia platit. Předpokládám, že nynější studium prodlužovat nebudu.
Děkuji.Dobrý den,
máte odstudováno 481 dnů (tj. 1 r., 3 měs., 24 d.)Studium bylo ukončeno, ne však Vámi, ale ze strany fakulty - takže až na podzim, při kontrole splnění podmínek mezi 2. a 3. semestrem.
Děkuji. Pěkný den.
Poplatek je vyměřen v první den překročení doby, a je vyměřván na 6 mesíců. Můžete požádat o alikvótní snížení, resp. splátkový kalendář (měěsíční) a po absolutoriu není nutné dále platit.
Poplatek na PdF od září 2016 viz http://www.muni.cz/media/docs/1132/Statut_MU271015-zmeny.pdf -> str. 2, 1. sloupec.
Studium se počítá na dny, ode dne zápisu, do dne ukončení.
Teoreticky byste mohla ušetřit 2-3 odstudované měsíce, a to pokud se nezapíšete v řádném termínu před létem, ale až v náhradním termínu, začátkem září.
Dobrý den ještě jednou,
měla jsem za to, že k zápisu v září jdou pouze ti, kteří ještě neví výsledek maturity...je možné, že na mě již nezbude místo, když se půjdu zapsat v září? Jak to v takovém případě funguje? Přijdu o možnost zvolit si seminární skupiny že? A ještě dotaz z jiného soudku- kde zjistím své UČO? Dostanu ho asi při zápisu, že?
Děkuji.
LŠHezký den,
zápis má standardně řádný termín (červen-červenec) a náhradní termín (srpen-září).