Lan Huong Vu
26/2/2019 16:05new
Platba za přijímací řízení

Dobrý den,
měla bych prosím dotaz: mám založenou přihlášku ale poplatek jsem ještě nezaplatila. Rozhodla jsem se k tomu až dneska a nemohu nikde najít informace o tom, jak a kam mám poslat peníze. Prosím o radu.

Děkuji a s pozdravem,

Lan Huong Vu
27/2/2019 14:37new

Dobrý den,

nejprve musíte přihlášku podat v sekci (3) Dokončení, poté platbu budete moci provést přes Obchodní centrum MU.
Barbora Plačková
27/2/2019 20:52new

Dobrý večer,

Přihlášky jsem zaplatila včera večer přes účet a nedošlo mi žádné potvrzení. Neplatila jsem je přes MUNI obchod, ale pomocí převodu na účet, mám strach, že se problém nestihne včas vyřešit. Platba byla již odeslána na daný účet společně s variabilním i konstantním symbolem. Prosím o radu.

předem moc děkuji za rychlou odezvu,

Barbora Plačková
28/2/2019 11:27new

Dobrý den,

potvrzení o platbě e-mailem nezasíláme, protože stav Vašich objednávek můžete sledovat online přímo ve Vaší e-přihlášce. Pokud jste platbu odeslala bankovním převodem s platebními údaji, které Vám vygenerovalo Obchodní centrum, pak by platba měla proběhnout v pořádku. Pokud Vaši platbu do 5 pracovních dnů od jejího odeslání neobdržíme a stav Vašich přihlášek se nezmění na zaplacený, kontaktujte nás prosím na náš e-mail pro uchazeče prihlaska@muni.cz a Vaši platbu dohledáme. Děkuji.
Josef Němec
1/3/2019 11:08new

Dobrý den,

založil jsem přihlášku pozdě večer 28.2. s tím, že ji zaplatím ráno. Tak jak je napsané v sekci časté dotazy. Jenže systém mě už k platbě nechce pustit. Je nějaké řešení?

Děkuji,

Josef Němec
1/3/2019 17:26new

Dobrý den,

napište nám prosím na náš e-mail pro uchazeče prihlaska@muni.cz. Do e-mailu prosím nezapomeňte uvést číslo Vaší přihlášky, děkuji.
Vendula Hlivová
14/3/2019 10:19new
Dobrý den,
peníze za podané přihlášky mi přišly zpět a teď mi nejdou zaplatit znova.
Všechny dokumenty i peníze jsem odeslala včas a chci si tu přihlášku zaplatit.
Prosím o radu.
Děkuji za odpověď
Vendula Hlivová
15/3/2019 20:26new

Dobrý den,

na Váš dotaz jsem Vám již odpověděla na našem e-mailu pro uchazeče
prihlaska@muni.cz.
105.112.99.*
6/5/2019 13:38new
Hello

Plea

Thanks


24.250.154.*
30/5/2019 13:55new
Hello,
I filed an application via the e-application but it says I can not pay through the MU shopping center.
Please I need assistance to meet the deadline for the processing fee payment.
30/5/2019 16:44new

Hello,

if you applied to a Czech study program, please contact us at prihlaska@muni.cz from the e-mail that you registered in the e-application. If you applied to an English-taught study program, please contact the Admission Department for foreign applicants at your faculty. The list of contacts is at https://www.muni.cz/en/admissions/bachelors-and-masters-studies/contact-information.