Vlákno: TSP obecně/
Lucie Gajdošová
4. 5. 2021 21:30nové
Snížení percentilu
Dobrý večer,
na upozornění spolužáka jsem si dnes zkontrolovala percentil a zjistila jsem, že se mi o 2,48 % snížil. Mé spolužačce se zase o nějaké to procento zvýšil. Docela mě to vyděsilo. Mohu se zeptat, z jakého důvodu k tomu tak nastalo?
Děkuji.
změněno 5. 5. 2021 16:01 nové
Dobrý den všem,
děkuji Vám za Váše e-maily. Je nás dost. Jak zde již bylo zmíněno je potřeba učinit takové kroky, aby případná správní žaloba byla úspěšná. Z vlastní zkušenosti vím, že se MU do sporu nebude chtít, pokud bude vědět, že pravděpodobně prohraje. Nejsem právník a ani ho k této věci nehodlám hledat. Nicméně do zítra Vám všem na e-maily zašlu své podání: nesouhlas a pak také stížnosti. Odvolání proti výsledku přijímacího řízení se podává později.
Dávid Horváth
5. 5. 2021 16:38nové
Je diskutabilné ako rozhodnúť. Napríklad sú aj prípady, ktorým vyšli dva výsledky a nedali ani jeden, keďže vedeli, že nemôžu byť dve správne odpovede. Úlohy s dvomi správnymi odpovedami nemajú v teste čo hľadať a robí to potom len rozruch a problémy. Osobne si myslím, že úplne vyradenie otázky je správne. Uvidíme či nejako ešte zareaguje komisia.
5. 5. 2021 16:50nové
Správně, proto bude jedině dobře když za A, přijmou všechny podle výsledků do 3.5. a poté přijmou všechny podle výsledku od 4.4.2021.
Iva Kohoutková
5. 5. 2021 17:43nové
Taky jsem naštvaná..dejte mi prosím vědět na mail.
5. 5. 2021 16:57nové
Apropo, takové otázky tam neměly co dělat, stalo se. V zadání otázky nebylo, že existuje jedno číslo. Jasně celé TSP tak byly definované proto jsem označil první číslo co jsem našel a nehledal další. Tuhle otázku jsem jako jednu z mála řešil, netipoval. Strávil jsem u ní dost času.
5. 5. 2021 17:04nové