Závěrečná práce: Martin Pruška: Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
Bakalářská práce
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
Integration of NVIDIA PhysX Engine into VRECKO Framework
Anotace
V posledních letech se ve virtuálním prostředí běžně využívají fyzikální simulace, obzvláště potom v počítačových hrách, kde zvyšuje míru věrohodnosti a hratelnosti. Na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity je příkladem aplikace zobrazují virtuální realitu systém VRECKO. Cílem této práce je seznámení čtenáře se základy fyzikální simulace ve virtuální realitě a představení vytvořeného modulu pro…více
Abstract
Using of physical simulation in virtual reality has become quite popular during last years, especially when it comes to computer games, where simulation increases credibility and gameplay. The example of an application using virtual reality at Faculty of Informatics Masaryk University is VRECKO. The aim of this work is to familiarize readers with basics of physical simulation in virtual reality and…více
Zadání práce
Navrhněte a implementujte nový modul pro systém VRECKO umožňující integraci fyzikálního engine NVIDIA PhysX. Modul umožní jak spravovat fyzikální simulaci tj. spuštění, zastavení, editace globálních parametrů, tak definovat fyzikální vlastnosti objektům virtuálního prostředí.
V rámci systému VRECKO vytvořte také jednoduchou aplikaci demonstrující možnosti fyzikální simulace.
Text práce bude obsahovat teoretický úvod, popis návrhu a implementace modulu pro integraci NVIDIA PhysX a stručný popis ukázkové aplikace.
22. 5. 2013 18:22, Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D., učo 60621
Literatura
- WANG, Rui a Xuelei QIAN. OpenSceneGraph 3.0 : beginner's guide : create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines. 1st pub. Mumbai: Packt Publishing, 2010, 385 s. ISBN 9781849512824.
- WANG, Rui. OpenSceneGraph 3 cookbook : over 80 recipes to show advanced 3D programming techniques with the OpenScenaGraph API. Edited by Xuelei Qian. 1st pub. Mumbai: Packt Publishing, 2012, iv, 410. ISBN 9781849516884.
Práce na příbuzné téma
Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.
-
Editor strunových soch ve virtuální realitě
Mgr. Martin Bezděka -
Zachycení a vizualizace pohybu v reálném čase
Mgr. Miroslava Jarešová, učo 324777 -
Záznamník objektů pro haptickou interakci
Mgr. Václav Cetl, učo 172885 -
Editor světel ve virtuální realitě
Mgr. Martin Bezděka -
Využití Perlinova šumu pro generování interaktivních abstraktních děl
Bc. Jan Rylich -
Tvorba kabelových propojení ve virtuálních scénách
Mgr. Martin Vavrušák, učo 325408 -
Záznamník objektů pro haptickou interakci
Mgr. Václav Cetl, učo 172885 -
Porovnání fyzikálních simulací v oblasti počítačové grafiky
Mgr. Libor Materna