Titulní strana předmětů BKH_MAR1

Pokyny na obsah POTu

POT má podobu teamového projektu (předpokládaná velikost teamů je 7 osob). Jeho výstupem bude vypracování marketingového plánu dle stanoveného zadání.
 
Úkolem členů teamu bude:
  • provést detailní analýzu prostředí – minimálně v oblasti produktu, konkurence a cílové skupiny. V rámci této části je také nutné provést, pokud nebude pro dané téma vyučujícím uvedeno jinak, primární výzkum mezi 60 osobami z cílové skupiny identifikované v zadání tématu formou dotazování;
  • provést rozbor cíle/cílů na základě výstupů z analýzy prostředí;
  • formulovat strategii(e) pro dosažení stanovených cílů a vysvětlit ideu akčních opatření vzhledem ke stanovenému/-ným cíly/cílům a cílové skupině.
  • uvést vyargumentovaný popis akčních opatření ve všech částech marketingového mixu (na základě výstupů z analýzy prostředí)
  • uvést vyargumentovaný časový harmonogram nasazení jednotlivých akčních opatření a argumentaci jejich provázání
  • uvést rozpočet v detailním členění za jednotlivá akční opatření
  • uvést způsob kontroly naplnění cíle/cílů.
 
Pro analýzu prostředí je nutné využít SWOT analýzu.
 
PŘI JEJÍ REALIZACI JE NUTNÉ VYUŽÍT POSTUPU, KTERÝ JE UVEDEN V PŘÍSLUŠNÉ PASÁŽI KNIHY Grasseová, M. et al. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno : Computer Press, 2010. 325 str. ISBN 978-80-251-2621-9 - viz https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/11843816/Grasseova_Analyza_podniku_v_rukou_managera_SWOT_analyza.pdf
 

Nevyužití tohoto materiálu při vypracování analýzy prostředí bude mít výrazný dopad na známku z POTu.

 

Informaci o struktuře marketingového plánu lze nalézt na https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/11843816/Kotler_Moderni_marketing_struktura_mar_planu.pdf

Doplňkové informace k marketingovému plánu lze nalézt na https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/11843816/Developing_a_Marketing_Plan.pdf