Marketingový výzkum - případové studie KOMBI

Podmínky pro absolvování předmětu a hodnocení

Podmínky pro úspěšné absolvování předmětu

Pro úspěšné absolvování předmětu je třeba dodržet uvedená pravidla a termíny pro odevzdání prací a pro jejich prezentaci. Další podmínkou je napsání testu ve stanovený den a získání z něj minimálně 60 % bodů. Poslední podmínkou je získání známky z finální verze projektu v rozmezí 60-100 %.

Studenti, kteří byli nebo jsou členy řešitelských týmů ve výzkumných projektech, které podléhají veřejné kontrole (GAČR, TAČR, H2020, specifický výzkum na VŠ apod. ), mohou místo zpracování seminární práce doložit své tvůrčí výstupy v uvedených projektech. Tito studenti tak musí pouze absolvovat písemnou zkoušku a aktivně se účastnit tutoriálů. Známka bude stanovena podle výsledku písemné zkoušky.

Konečné hodnocení

Konečné hodnocení je stanoveno váženým průměrem známek z testu (váha 30 %), průběžné verze seminární práce (23 %) a finální podoby seminární práce (40 %) a kvality zpětné vazby na rozpracovaný výzkumný projekt jiného týmu (až 7 procentních bodů k celkovému výsledku).

Hodnotící škála je:

  • 100 - 93 % = A
  • 92,9 - 85 % = B
  • 84,9 - 77 % = C
  • 76,9 - 69 % = D
  • 68,9 - 60 % = E
  • 59,9 - 0 % = F
Následující