Nová média a politika

Týden 5 - Transformace politické komunikace II

Nová média v politických kampaních, historie, užití médií, šíření inovací, mobilizace vs. status quo, efekt kampaní

Povinná literatura:

·         Davis, R. – Baumgartner, J. C. – Francia, P. L. – Morris, J. S. 2009. The Internet in US Election Campaign. Pp. 14-24 in Chadwick, A. – Howard, P. N. (eds.). Routledge Handbook of Internet Politics. Routledge: New York.

Doporučená literatura:

·         Bimber, B. – Davis, R. 2003. Campaigning online: The Internet in U.S. elections. New York, Cambridge University Press.

·         Gibson, R. K. – Nixon, P. – Ward, S. 2003. Political Parties and the Internet: net gain? London:  Routledge.

·         Macková, A. 2012. Nové komunikační nástroje. In: Eibl, O. - Chytilek, R. - Matušková, A. Teorie a metody politického marketingu. 

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1423/jaro2013/ZUR392/um/38869775/